उड़ीसा में वर्ल्ड ट्रेड सॆन्टर् के क़ियाम की तजवीज़

भूवनेश्वर १९ नवंबर । ( पी टी आई ) दी वर्ल्ड ट्रेड एसोसीएशन ने उड़ीसा में बैन-उल-अक़वामी तिजारत और सरमाया कारी को फ़रोग़ देने भू बनेश्वर में वर्ल्ड ट्रेड सैंटर के क़ियाम की तजवीज़ पेश की है ।

सरकारी ज़राए ने बताया कि एक आला सतही इजलास में मुंदरजा बाला तजवीज़ पेश की गई जिस में वर्ल्ड ट्रेड सैंटर मुशीर जयंत घाटे और उन के दीगर साथी मौजूद थे ।

यहां इस बात का तज़किरा दिलचस्पी से ख़ाली ना होगा कि दुनिया के तक़रीबन 95 ममालिक में वर्ल्ड ट्रेड सैंटर के 323 मराकज़ हैं जबकि इस से मुंसलिक कारोबार करने वालों की तादाद तक़रीबन एक मुलैय्यन है जो आलमी सतह पर तिजारत करने वालों की तादाद के एक तिहाई की नुमाइंदगी करती है ।

दरीं असना मिस्टर घाटे ने अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए कहा कि WTC दरअसल इनफ्रास्ट्रक्चर और ख़िदमात का एक मुरक्कब होगा जिस के ज़रीया उड़ीसा में बैन-उल-अक़वामी तिजारत को फ़रोग़ दिया जाएगा और इस मक़सद को ज़हन में रख कर उड़ीसा जैसी तरक़्क़ी पज़ीर रियासत का इंतिख़ाब किया गया है ।

अपनी बात जारी रखते हुए उन्हों ने कहा कि WTC ट्रेड इन्फ़ार्मेशन , ट्रेड एजूकेशन , ट्रेड रिसर्च , नुमाइशी सहूलयात , इजलास और कन्वेंशंस , शॉपिंग आर्केडस , आरिज़ी रिहायशी सहूलयात और बरामद-ओ-दरआमद की सहूलयात फ़राहम करेगा । दूसरी तरफ़ इंडस्ट्रीज़ सैक्रेटरी टी रामचंद रो ने कहा कि मुंबई के कफ़ परेड इलाक़ा में भी वर्ल्ड ट्रेड सैंटर मौजूद है जो अपनी ख़िदमात बख़ूबी अंजाम दे रहा है । अमरीका के वर्ल्ड ट्रेड सैंटर के बारे में सब ही जानते हैं कि क्या हुआ लेकिन इस के बावजूद वर्ल्ड ट्रेड सैंटर एसोसीएशन अपने मिशन को जारी रखे हुए है और ऐसे शहरों का इंतिख़ाब करती है जो या तो तरक़्क़ी याफ़ता हूँ या तरक़्क़ी पज़ीर । चीफ़ सैक्रेटरी बी के पटनायक ने कहा कि एसोसीएशन मुजव्वज़ा वर्ल्ड ट्रेड सैंटर की एक पराजकट रिपोर्ट अंदरून तीन माह दाख़िल करेगी ।