एक हफ़्ता तवील यौमे तासीस तेलंगाना तक़ारीब का कल आग़ाज़

हुकूमत तेलंगाना रियासत के पहले यौमे तासीस के मौके पर एक हफ़्ता तवील जश्न का एहतेमाम करेगी जिस का आग़ाज़ 2 जून से होगा । ये रियासत तेलंगाना क़ियाम के पहले साल की तकमील का जश्न होगा।

10 अज़ला पर मुश्तमिल नौ तशकील शूदा रियासत में यौमे तासीस तेलंगाना तक़ारीब की तैयारीयां पूरी होचुकी हैं। इस जश्न के दौरान एक हफ़्ता तवील तक़ारीब में मुख़्तलिफ़ प्रोग्राम्स मुनाक़िद किए जाऐंगे जिन में तेलंगाना के कल्चर को उजागर करने के अलावा अलाहिदा रियासत के लिए की गई जद्द-ओ-जहद को भी शामिल किया जाएगा।

सरकारी तक़ारीब का 2 ता 7 जून इनइक़ाद अमल में आएगा जिस में कई कल्चरल और अदबी प्रोग्राम्स मुनाक़िद होंगे जिन में एसे कई प्रोग्राम्स शामिल हैं जिन के ज़रीये नई रियासत के कल्चर और उसकी तारीख़ को पेश किया जाएगा। तेलंगाना मुल्क की 29 वीं रियासत क़रार पाई है जिस की तशकील पिछ्ले साल 2 जून को अमल में आई थी। उसे आंध्र प्रदेश से अलाहिदा किया गया था।

तक़ारीब का आग़ाज़ 2 जून को गुणपार्क यादगार शहीदाँ पर शहीदों को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने से होगा। तमाम सरकारी दफ़ातिर पर तिरंगापर्चम लहराया जाएगा।

परेड ग्राउंड सिकंदराबाद पर सेक्यूरिटी फोर्सेस की तरफ से मार्च पास्ट का एहतेमाम किया जाएगा और मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात की तरफ से झांकियां पेश की जाएंगी।