एजाज़ मंसूर को लंदन में पाकिस्तानी वीज़ा की इजराई

लंदन, २१ जनवरी (पी टी आई) पाकिस्तान में पैदा शूदा मेमो गेट तनाज़ा का माहिर समझने जाने वाले पाकिस्तानी नज़ाद अमेरीकी बिज़नेस मैन एजाज़ को एक अदालती कमीशन के इजलास पर हाज़िरी के लिए पाकिस्तान का वीज़ा जारी कर दिया गया।

बर्तानिया में पाकिस्तानी हाई कमिशनर वाजिद शमस उल-हसन ने कहा कि एजाज़ ने गुज़श्ता शाम एयर पोर्ट से पाकिस्तान सिफ़ारती मिशन से रब्त पैदा किया था और कहा था कि वो हाई कमिशन के दफ़्तर पहुंचना चाहते हैं।

पाकिस्तानी मिशन के ज़राए ने कहा कि एजाज़ को जिन्हें मेमो गेट स्कैंडल के ज़िमन में पाकिस्तानी अदालती कमीशन के इजलास पर 24 जनवरी को हाज़िरी की हिदायत की गई है, गुज़श्ता रोज़ वीज़ा दिया गया।

एजाज़ को मेमो गेट स्कैंडल की तहक़ीक़ात करने वाले पारलीमानी कमीशन के इजलास पर 26 जनवरी को रुजू होने की हिदायत भी की गई है। एजाज़ ने कहा था कि वो अपने दावे के मुताबिक़ ग़ैर तबदील शूदा सच्चाई को अदालतों में बेनकाब करने के लिए पाकिस्तान का सफ़र करने का इरादा रखते हैं। एजाज़ के मुतनाज़ा इल्ज़ामात ने सदर आसिफ़ अली ज़रदारी को अपनी ज़द में ले लिया है।

इस के इलावा वाशिंगटन में ईस्लामाबाद के साबिक़ सफ़ीर हुसैन हक़्क़ानी के और ख़ुद आसिफ़ अली ज़रदारी के ख़िलाफ़ मुल्क से ग़द्दारी के इल्ज़ामात का मूजीब भी बन सकते हैं।