एफडी आई पर पार्लीमेंट में जारी तात्तुल ख़त्म

नई दिल्ली, ३० नवंबर: (पीटीआई) रीटेल शोबा में एफडी आई के मसला पर पार्लीमेंट में जारी तात्तुल आज ख़त्म हो गया और हुकूमत ने राय दही के साथ मुबाहिस से इत्तिफ़ाक़ कर लिया, लेकिन यू पी ए की कलीदी हलीफ़ समाजवादी पार्टी ने अपना मौक़िफ़ वाज़िह ना करते हुए ग़ैर यक़ीनी कैफ़ीयत बरक़रार रखी है, हुकूमत को राय दही की सूरत में राज्य सभा में सख़्त मुक़ाबला दरपेश होगा।

राज्य सभा में समाजवादी पार्टी लीडर राम गोपाल यादव ने कहा कि उनकी पार्टी रीटेल शोबा में एफडी आई के ख़िलाफ़ वोट देगी। पार्टी सरबराह मुलायम सिंह यादव ने हाल ही में कहा था कि एस पी को रीटेल शोबा में एफडी आई पर कोई एतराज़ नहीं है।

लोक सभा स्पीकर मीरा कुमार ने आज ये कहते हुए ऐवान की कार्रवाई शुरू की कि उन्होंने हुकूमत के इस मुतनाज़ा फ़ैसले पर मुबाहिस की इजाज़त देने का इरादा कर लिया है।

उन्होंने कहा कि मल्टी ब्रांड रीटेल शोबा में एफडी आई की इजाज़त देने के इस फ़ैसले पर क़ायदा 184 के तहत मुबाहिस की इजाज़त दी जाएगी। इस क़ायदा के मुताबिक़ मुबाहिस के बाद राय दही होगी। लोक सभा में ये तनाज़ा हल होते ही सदर नशीन राज्य सभा हामिद अंसारी ने तमाम सयासी जमातों के क़ाइदीन का इजलास तलब किया और यहां भी क़ायदा 168 के तहत मुबाहिस की इजाज़त देने का फ़ैसला किया गया जिसमें राय दही ज़रूरी होती है।

लोक सभा में 4 और 5 दिसम्बर को मुबाहिस होंगे जबकि राज्य सभा में मुबाहिस की तारीख़ को क़तईयत नहीं दी गई है। पार्लीमेंट में ये तात्तुल उस वक़्त ख़त्म हुआ जब हुकूमत ने पस-ओ-पेश करने वाली हलीफ़ जमातों जैसे बी एस पी और एस पी के इलावा यू पी ए में शामिल डी एम के को अपने मौक़िफ़ की ताईद के लिए रज़ामंद करा लिया।

इम्कान है कि पार्लीमेंट में आइन्दा हफ़्ता एफडी आई के मसला पर ताक़त की आज़माईश होगी । दरीं असना बी जे पी ने कहा कि पारलीमानी जवाबदेही का तक़ाज़ा है कि अगर हुकूमत को दोनों ऐवानों में एफडी आई पर मुबाहिस और राय दही में अक्सरीयत हासिल ना हो तो उसे आमलाना फ़ैसला करने के इख्तेयार से दसतबरदारी इख्तेयार कर लेनी चाहिये ।

बी जे पी को यक़ीन है कि बाएं बाज़ू की पार्टीयां एन डी ए की हलीफ़ पार्टीयां जनतादल यू अकाली दल और शिवसेना के इलावा ए जी पी टी डी पी अना डी एम के लोक दल तृणमूल कांग्रेस बी पी एफ़ जय एम कट और चंद आज़ाद अरकान भी एफडी आई के ख़िलाफ़ वोट देंगे ।

एस पी और बी एस पी ग़ैर हाज़िर रहेंगी । कांग्रेस ने समाजवादी पार्टी के मिले जुले इशारों और रीटेल शोबा में एफडी आई के मसला पर पार्लीमेंट में राय दही के बारे में किसी भी सवाल का जवाब देने से गुरेज़ किया । मर्कज़ी वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर कमल नाथ ने कांग्रेस की जानिब से सवालात का जवाब देने से गुरेज़ किया ।

जबकि राशिद अलवी ने जो कांग्रेस के तर्जुमान हैं उम्मीद ज़ाहिर की कि कांग्रेस को एफडी आई पर अक्सरीयत की ताईद हासिल होगी । पार्टी के एक सीनीयर क़ाइद ने शनाख़्त पोशीदा रखने की शर्त पर निशानदेही की कि कांग्रेस को सरकारी काम काज जारी रखने के लिए दरकार अक्सरीयत हासिल हो जाएगी ।