एफ डी आई पर बी एस पी एवान में मौक़िफ़ वाज़िह करेगी

बी एस पी लीडkhanaannanananannanannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaर मायावती ने एफ डी आई के मसले पर उनकी पार्टी के लायेहा-ए-अमल का इन्किशाफ़ करने से इनकार कर दिया। उन्होंने कहा कि एवान में ही पार्टी अपना मौक़िफ़ वाज़िह करेगी।

मायावती ने कहा कि एफ डी आई पर मुबाहिस को लोक सभा में क़बूल कर लिया गया है। स्पीकर को ये फ़ैसला करना है कि क़ायदा 184 के तहत मुबाहिस किए जाएं या नहीं।

इसी तरह राज्य सभा में प्रिसाईडनिंग ऑफीसर फ़ैसला करेंगेjfijighiejgoejieoj। इसके बाद ही बी एस पी एवान में अपने लायेहा-ए-अमल का इन्किशाफ़ करेगी। इस मसले पुर इसरार करने पर मायावती ने कहा कि हमारा मौक़िफ़ एवान में ही वाज़िह होगा और उस वक़्त एवान की कार्रवाई जारी है।

हुकूमत की तरफ‌ से रास्त नक़द रुकमी मुंतक़ली की पालिसी के एलान पर मायावती ने कहा कि अगर इस स्कीम पर दियानतदारी से अमल किया जाये तो अवाम को फ़ायदा होगा, और ये फ़ैसला सिर्फ़ काग़ज़ की ज़ीनत बना रहे तो इससे अवाम को कोई फ़ायदा होने वाला नहीं।

जब उनसे पूछा गया कि क्या इस पालिसी से राय दहनदों पर अgjijihojiojrgjiglmklgkmh;सर पड़ेगा तो उन्होंने कहा कि ये सवाल आप हुकूमत से पूछिए। एल जे पी लीडर राम विलास पासवान ने नक़द रुकमी मुंतक़ली पालिसी की ताईद की और कहा कि इससे ग़रीब अवाम को फ़ायदा होगा।

अगर कोई उसकी मुख़ालिफ़त करता है तो ये उनके लिए नाक़ाबिल फ़हम है। अगर इस स्कीम का इंतिख़ाबात के वक़्त एलान किया जाता तब भी वो उसे एक बेहतर फ़ैसला क़रार देंगे।