एम एस क्रीटू स्कूल का जल्सा तक़सीम अस्नाद

एम एस एज्युकेशन एकेडमी मेनेजिंग डायरेक्टर मुहम्मद लतीफ़ ख़ान ने एम एस क्रीटू स्कूल की 40 वीं शाख़ मुंबई में क़ायम करने का एलान किया है और गुज़शता 21 साल के दौरान एम एस‌ इदारा जात से सहायता पर ओलया तलबा और बिही ख्वाहों से तशक्कुर किया है।

मिस्टर लतीफ़ ख़ां ने जो यहां एम एस क्रीटू स्कूल में नौनिहालों के ग्रैजूएशन जलसे से ख़िताब कर रहे थे, कहा कि एम एस एज्युकेशन-ओ-रिसर्च सैंटर में मुस्लिम लड़के लड़कीयों को बेहतर तालीम जदीद टैक्नालोजी और बेहतर के साथ आला इस्लामी अक़दार का दरस दिया जाता है, जिस के लिए मेयारी पेशावर माहिर असातिज़ा की ख़िदमात से इस्तिफ़ादा किया जाता है।

उन्हों ने कहा कि एम एस की फ़िलहाल हैदराबाद, सिकंदराबाद, करीमनगर, निज़ामाबाद, दिल्ली और मुंबई में शाख़ें मौजूद हैं। उन्हों ने कहा कि कमसिन तलबा-ए-ओ- तालिबात को ग्रैज्वेशन तक़रीब में अस्नाद, कप्स और गोनस दिए जाते हैं। समाजी कारकुन और मुख़य्यर शख़्सियत सुहेल यूसुफ़ मुल्ला ने बहैसीयत मेहमान ख़ुसूसी शिरकत की।

इस मौक़ा पर वो कमसिन तलबा-ए-ओ- तालिबात के तालीमी मुज़ाहरा और ज़हानत से काफ़ी मुतास्सिर हुए। उन्हों ने नौनिहालों की बेहतर तालीम-ओ-तर्बीयत के लिए इंतिज़ामीया, स्टाफ़, तलबा और ओलया तलबा को मुबारकबाद पेश की।