एशीया में तेल की क़ीमतें कम हो गईं

एशीया में तेल की क़ीमतें जुमेरात को इस वक़्त कम हो गईं जब ताजिरों ने अमेरीका में तवानाई की शदीद तलब से रातों रात फ़ायदा उठाते हुए भारी मुनाफ़ा हासिल किया।

सितंबर केलिए न्यूयार्क के मेन कंट्रैक्ट वैस्ट टेक्सास इंटरमीडीयेट के नर्ख़ दोपहर को दो सैंट कमी के साथ 94।4 डॉलरज़ फ़ी बैरल हो गए जबकि बरेनट नॉर्थ सी ख़ाम तेल की क़ीमत सितंबर केलिए पाँच सैंट कमी के साथ 116।0 डॉलरज़ फ़ी बैरल थी। अमेरीकी अनर्जी इन्फ़ार्मेशन ऐडमिनिस्ट्रेशन के इस ब्यान के बाद ख़ाम तेल के ज़ख़ाइर 10 अगस्त तक के हफ़्ते में 3। मुलैय्यन बैरल हो गई जो कि मार्कीट की तवक़्क़ुआत से बहुत ज़्यादा हैं।

ज़ख़ाइर में इस कमी से ज़ाहिर हो रहा है कि दुनिया की इस बड़ी मईशत में तलब बहुत शदीद है। तजज़िया निगारों का कहना है कि क़ीमतों को जीव पोलटीकल कशीदगी ख़ासी तौर पर ख़ाम तेल की दौलत से मालामाल मशरिक़ी वसती के ख़ित्ते शाम में लड़ाई और तेल के बड़े पैदावारी मुल्क ईरान की इस के मुतनाज़ा जौहरी प्रोग्राम पर मग़रिब के साथ कशीदगी से तक़वियत मिली है।

बर्तानवी बर्कले बैंक ने मार्कीट पर अपने तबसरे में कहा है कि कम मुज़ाहमत का ये रास्ता ताहाल ऊपर जा रहा है, हमारे ख़्याल में ऐसा लगता है कि तीसरी सहि माही के दौरान मज़ीद कमी के बहुत सारे फ़ंडज़ ढ़ूढ़ने होंगे