एसबी आई मोबाईल बैंक की सहूलत

शादनगर, ०७ जनवरी (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ )फ़र्र खुंगर मंडल के मौज़ा दो सकल में जदीद एसबी आई बैंक का चीफ़ जनरल मैनेजर राकेश शर्मा ,रुकन असैंबली शादनगर चोला पल्ली परताब रेड्डी ने मुशतर्का तौर पर इफ़्तिताह किया । बादअज़ां चीफ़ जनरल मैनेजर राकेश शर्मा ने अख़बारी नुमाइंदों से मुख़ातब करते हुए कहा कि कोई भी देही इलाक़ा में 2000 से ज़ाइद आबादी रहने वाले मुक़ाम पर एसबी आई बैंक क़ायम करने का ऐलान किया । अवामी ज़रूरीयात और सहूलत मुहय्या करना एसबी आई बैंक का अहम मक़सद है । उन्हों ने मज़ीद कहा कि एसबी आई मोबाईल बैंक की भी सहूलत मुहय्या कररहा है । देही इलाक़ों की अवाम को दर पेश मसाइल को मद्द-ए-नज़र रखते हुए ज़रूरी मुक़ामात पर बैंकों का क़ियाम अमल में लाया जा रहा है ।एसबी आई बैंक केलिए मुक़र्रर करदा 1369 बैंकों के कोटा को एसबी आई बैंक ने बकाया बजट से पहले ही मुकम्मल कर लिया है ।

एसबी आई बैंक अवाम को मुनफ़रद अंदाज़ में बैंक के ज़रीया लोन फ़राहम करने के केलिए कोशां है । उन्हों ने अवाम पर ज़ोर देते हुए कहा कि बैंक के ज़रीया फ़राहम करदा हर एक स्कीम-ओ-लोन से भरपूर इस्तिफ़ादा करें। बादअज़ां मौज़ा दोसकल मैं मुनाक़िदा इफ़्तिताही तक़रीब से रुकन असैंबली शादनगर जोला पली परताब रेड्डी ने कहा कि रियास्ती-ओ-मर्कज़ी हुकूमत अवामी ज़रूरीयात को मद्द-ए-नज़र रखते हुए बैंकों को देही इलाक़ों में क़ायम कररही हैं इस के इलावा मोबाईल बैंकिंग की भी सहूलत मुहय्या कररही है । उन्हों ने बैंक के ज़रीया लोन हासिल करने वाले अफ़राद मुक़र्ररा वक़्त पर अपना लोन पूरा करते हुए और भी ज़ाइद लोन हासिल करते हुए अपने कारोबार में मज़ीद इज़ाफ़ा करने पर ज़ोर दिया। उन्हों ने ख़वातीन पर ज़ोर देते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत ख़वातीन के महेला ग्रुपों को बुला सोदी क़र्ज़ फ़राहम कररही है और हुसूल क़र्ज़ के बाद बेशतर अंदाज़ में अदायगी करते हुए अपनी ज़िंदगी को ख़ुशहाल बनाने पर ज़ोर दिया और रियास्ती हुकूमत एक लाख रुपय तक बला सोदी क़र्ज़ क्राप लोन फ़राहम कररही है ।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत की जानिब से फ़राहम करदा हर एक स्कीम से ज़रूरतमंद अफ़राद भरपूर इस्तिफ़ादा करते हुए अपनी ज़िंदगी को बेहतर बनाने की तलक़ीन की । इस मौक़ा पर डिप्टी जनरल मैनेजर श्रीमती मंजू अग्रवाल ,ज़िला महबूबनगर रीजनल मैनेजर के वे रामन ,देही तरक़्क़ी स्टेट जनरल मैनेजर सरीनवास ,लीड बैंक रामा कृष्णा ,दो सकल बैंक मैनेजर कराना के इलावा मुख़्तलिफ़ बैंकों के मुलाज़मीन और दीगर मुक़ामी सयासी क़ाइदीन और अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी । फ़र्र खुंगर मंडल के मौज़ा दोसकल में बैंक के क़ियाम पर रुकन असैंबली प्रताप रेड्डी ने मुसर्रत का इज़हार किया । चीफ़ जनरल मैनेजर राकेश शर्मा ने कहा कि फ़र्र खुंगर में माह मार्च तक मज़ीद एक जदीद बैंक का आग़ाज़ करने का ऐलान किया और मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को जल्द अज़ जल्द मुस्तक़र फ़र्र खुंगर मैं एसबी आई ब्रांच के इंतिज़ाम करने की हिदायत दी ।