ए पी इंतिख़ाबात ख़त्म गाड़ियों के ग्रीन टैक्स में इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी) मुतवक़्क़े(उमिद)

आंधरा प्रदेश में ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के इनइक़ाद और नताइज (रिज़ल्ट ) के बाद रोड ट्रांसपोर्ट अथॉरीटी की जानिब से गाड़ियों के ग्रीन टैक्स में इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी)की तजवीज़ को रियासती हुकूमत की मंज़ूरी मुतवक़्क़े(उमिद) है ।

आर टी ए ने चंद माह क़ब्ल रियासती हुकूमत को इस तरह की तजवीज़ रवाना की थी , ज़राए के मुताबिक़ सात साल पुरानी ट्रांसपोर्ट गाड़ियों के मालकीन एक साला फ़िटनेस सरटेफ़िकेट के लिये 200 रुपये अदा कर रहे हैं । आर टी ए इस को 500 रुपये करने की तजवीज़ रखता है ।

हर मोटर सैक़ल जो कि 15 साल पुरानी है को पाँच साला कारकर्दगी फ़ेटनस सरटेफ़िकेट की इजराई के लिये 250 रुपये हासिल किए जा रहे हैं । अब आर टी ए इस को बढ़ा कर 500 रुपये करने की तजवीज़ रखता है ।

जहां तक 15 साला पुराने कारों का सवाल है आर टी ए फ़िटनैस सरटेफ़िकेट की इजराई के लिये इस में 500 ता 1000 रुपये के इज़ाफ़ा(बढ़ोतरी) की तजवीज़ रखता है । रियासती हुकूमत ने पुराने और ख़राब हालत की गाड़ियों को सड़कों से हटा देने के लिये साल 2006 में ग्रीन टैक्स को मुतआरिफ़ किया था ।

हुकूमत ने ताहम एल पी जी , सी एन जी , बयाटरी और शमसी तवानाई(एनरजी) से चलने वाली गाड़ियों को ग्रीन टैक्स से मुस्तसना रखा है । सरकारी ज़राए के मुताबिक़ तक़रीबन 25 ता 30 हज़ार ख़राब हालत में गाड़ियां रियासत भर में दौड़ती फिर्ती हैं ।

ज़मुरा उम्र मौजूदा टैक्स तजवीज़ करदा टैक्स
दो पहिये वाली गाड़ी
15 साल 250 रुपये 500 रुपये
कार 15 साल 500 रुपये 1000 रुपये
ट्रांसपोर्ट गाड़ी 7 साल 200 रुपये 500 रुपये

इस्तिस्ना (आजाद) । एल पी जी , सी एन जी , बयाटरी और शमसी तवानाई(एनरजी) से चलने वाली तमाम गाड़ियों को टैक्स से इस्तिस्ना (आजाद) है।