ए पी के अक़लीयती तलबा की स्कॉलरशिप्स के लिए मैचिंग ग्रांट की इजराई

मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से अक़लीयती तलबा की स्कॉलरशिप के सिलसिले में काबिले अदाई मैचिंग ग्रांट की रक़म आंध्र प्रदेश हुकूमत ने जारी कर दी है जबकि तेलंगाना हुकूमत ने अभी तक इस सिलसिले में कोई फ़ैसला नहीं किया।

मर्कज़ की प्री मैट्रिक स्कॉलरशिप और पोस्ट मैट्रिक स्कॉलरशिप के सिलसिले में दोनों हुकूमतों को मजमूई तौर पर 20 करोड़ 57 लाख रुपये जारी करने बाक़ी थे जिस में से आंध्र प्रदेश हुकूमत ने अपने हिस्सा के तौर पर 12 करोड़ रुपये जारी कर दिए जबकि तेलंगाना हुकूमत को 8 करोड़ 66 लाख रुपये जारी करने हैं।

मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन प्रोफ़ेसर एस ए शकूर ने बताया कि मैचिंग ग्रांट की इजराई के सिलसिले में दोनों हुकूमतों को तवज्जा दहानी के बाद आंध्र प्रदेश ने अपने हिस्सा की रक़म जारी कर दी है ताहम ये रक़म अक़लीयती बहबूद के अकाउंट में जमा होने के लिए कुछ वक़्त लगेगा।

उन्हों ने बताया कि बैंकों से मंज़ूरी के हुसूल के बाद सब्सीडी की रक़म मंज़ूरा दरख़ास्त गुज़ारों के अकाउंट में जमा करदी जाएगी। बाद में मुताल्लिक़ा बैंक्स क़र्ज़ की मंज़ूरा रक़म अकाउंट में जमा करेंगे जिस के बाद ही अकाउंट क़ाबिले इस्तेमाल रहेगा।