ए पी में एमसेट 8 मई को मुनाक़िद होगा

हुकूमत आंध्र प्रदेश की तरफ से इंजनीयरिंग‍ ओ‍ मेडिसन कोर्सेस में दाख़िलों के लिए मुनाक़िद किए जाने वाले एमसेट 2015‍ का 8 मई को इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल हुकूमत आंध्र प्रदेश जी श्रीनिवास राव‌ ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि क़ब्लअज़ीं जारी करदा आलामीया की रोशनी में आंध्र प्रदेश एमसेट 2015 का 10मई को इनइक़ाद अमल में लाया जाने वाला था लेकिन 10 मई को दुसरे बाज़ अहम इमतेहानात मुनाक़िद करने के लिए जारी करदा शेडूलस को पेशे नज़र रखते हुए हर एक से तबादला-ए-ख़्याल करने के बाद अब एमसेट 2015 का 8 मई को इनइक़ाद अमल में लाने का हुकूमत ने फ़ैसला किया है और श्रीनिवास राव‌ ने तबदील शूदा शेडूल का एलान किया और बताया कि दुसरे कॉमन एंट्रेंस टेस्टस के शेडूल में किसी किस्म की तबदीली नहीं रहेगी।

वज़ीर मौसूफ़ ने बताया कि रियासत आंध्र प्रदेश में जुमला 250 इमतेहानी मराकिज़ पर एमसेट इमतेहान मुनाक़िद करने की तैयारीयां जारी हैं। उन्होंने बताया कि आंध्र प्रदेश में 16 मई को आईसेट 14 मई को ईसेट 25 मई को पीजीसेट 28 मई को एडसेट और 30 मई को लासीट मुनाक़िद किया जाएगा।