ऐच एम डी ए के नए प्लान के तहत सर्वे का आग़ाज़

हैदराबाद। 3 नवंबर (सियासत न्यूज़) हैदराबाद मेट्रो पोलीटन डीवलपमनट अथॉरीटी (ऐच एम डी ई) वज़ारत शहरी तर कुयात , हकूमत-ए-हिन्द के इश्तिराक से हैदराबाद मेट्रो पोलीटन डीवलपमनट एरिया (ऐच एम डी ई) के लिए एक मज़बूत ट्रांसपोर्टेशन मंसूबे की तैय्यारी कररहा है ।

इस प्लान के तहत हैदराबाद, रंगा रेड्डी का ज़्यादा तर हिस्सा और मीदक, नलगनडा और महबूबनगर अज़ला के बाअज़ हिस्से शामिल किए जाएंगी। इस काम के लिए स्टडी की जा रही है और इस स्टडी के ज़रीया एक मबसूत प्लान तैय्यार किया जाएगा जो मुख़्तसर मुद्दती, मुतवस्सित मुद्दती और तवील मुद्दती ख़ुतूत पर मुश्तमिल होगा और इस के ज़रीया ऐच एम डी ए के हदूद में फ़राहमी अमल में लाई जाएगी और ट्रांसपोर्टेशन मुश्किलात को कम करने के इक़दामात किए जाएंगी।

साथ ही ट्रैफ़िक के बढ़ते हुए हुजूम पर क़ाबू पाया जा सकेगा। इस काम के लिए मुख़्तलिफ़ फ़ील्ड सर्वे की ज़रूरत पेश आएगी और साथ ही इंटरव्यू सर्वे भी किया जाएगा। इस स्टडी का अहम हिस्सा मुंख़बा मकीनों के ज़रीया तफ़सीलात हासिल करना होगा। सर्वे का काम शुरू किया जा चुका है और ये सर्वे डीवलपमनट ऐंड रिसर्च सर्वे प्राईवेट लिमेटेड (डी आर ऐस) के ज़रीया अमल में लाया जा रहा है ।

एलए एसए की बराह-ए-रास्त हिदायात और देख रेख में इस सर्वे का काम जारी है । 30 हज़ार से ज़ाइद मकीनों के इंटरव्यू लिए जाऐंगे और उन से सैंपल हासिल किए जाएंगी। ये सर्वे होम इंटरव्यू सर्वे के ज़िमन में आएगा और जी ऐच एमसी, सिकंदराबाद कंटोनमैंट बोर्ड, ऐच ए डी ए और ऐच एम डी ए तहत आने वाले बहुत से गाॶं को इस में शामिल किया जाएगा। जी ऐच एमसी ने तमाम मकीनों से अपील की है कि वो फ़ील्ड सर्वे करने वाले और सर्वे कुनुन्दगान के साथ तआवुन करें और उन्हें इंटरव्यू के सही मालूमात फ़राहम कराईं।