ऐम आर पी ऐस कारकुनों का एहतिजाज टावर पर चढ़ कर ख़ुदकुशी की धमकी

शहर मर्कज़ी इलाक़ा आबिडस पर आज ऐम आर पी ऐस कारकुनों के एहतिजाज से कशीदगी पैदा होगई । पुलिस रवैय्या के ख़िलाफ़ ऐम आर पी उसके एक कारकुन ने होर्डिंग पर चढ़ कर ख़ुदकुशी की धमकी दी ताहम बाद अज़ां पुलिस के आला ओहदेदारों और ऐम आर पी एस के सरकरदा क़ाइदीन ने इस कारकुनों को होर्डिंग से नीचे उतार लिया । तक़रीबन 3 ता 4 घंटे तक जारी रहे इस एहतिजाज से इलाक़ा में कशीदगी पैदा होगई और दूर दूर तक ट्रैफ़िक निज़ाम दिरहम ब्रहम होगया।

पुलिस ने इस कारकुन शिवा कुमार को होर्डिंग से नीचे उतारने के लिए काफ़ी मशक़्क़त की इस दौरान फ़ायर इंजनों और बड़ी क्रेन को तलब करलिया गया था और इस कारकुन ने जो पैट्रोल अपने साथ लिए ऊपर चढ़ गया था पुलिस की कार्रवाई के ख़िलाफ़ एहतिजाज कर रहा था । बताया जाता है कि एस सी तहफ़्फुज़ात की ज़मुरा बंदी के मुतालिबा पर जारी तहरीक में हलाक अफ़राद को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करने के लिए ऐम आर पी इस के कारकुनों ने मुरली धर बाग़ आबिडस पर प्रोग्राम का इनइक़ाद किया था

ताहम इस दौरान ऐम आर पी ऐस कारकुनों की हरकत परएतराज करते हुए पुलिस आबिडस ने उन्हें हिरासत में ले लिया जिस के ख़िलाफ़ बतौर-ए-एहतजाज शिवा कुमार ने होडिंग पर चढ़ कर ख़ुदकुशी की धमकी दी थी बाद अज़ां पुलिस ने कारकुन को नीचे उतार लिया ।