ऐयर् इंडिया एक्सप्रेस पाइलेट्स की हड़ताल, मुतअद्दिद परवाज़ें मंसूख़

मुंबई 02 नवंबर (पी टी आई) ऐयर् इंडिया आज नई मुसबीयत में फंस गया, जब इस के एहितजाजी पाइलेट्स और इंतिज़ामीया के दरमयान कोई बातचीत कोई पेशरफ़त करने में नाकाम हो गई जिस के नतीजा में अर इंडिया एक्सप्रेसकी मुतअद्दिद परवाज़ें मुतास्सिर हुई जब इस के 23 अरकान अमला ने रुख़स्त बीमारी हासिल करते हुए डयूटी पर रुजू होने से इनकार कर दिया ।

इंडियन पाइलेट्स गिल्ड (आई पी जी) के ज़राए ने कहा कि आई पी जी और अर इंडिया इंतिज़ामीया के नुमाइंदों के दरमयान नई दिल्ली में हुई बातचीत आज किसी इत्तिफ़ाक़ राय के बगै़र ख़तम् हो गई ।

ताहम दोनों फ़रीक़ों ने मुंबई में कल बातचीत जारी रखने का फ़ैसला किया है। आई पी जी ने साबिक़ अर इंडिया और इंडियन एयरलाईनस के पाइलेट्स की मुसावियाना तादाद को जदीद बोइंग 787 की तर्बीयत के लिए हासिल करने से मुताल्लिक़ एयरलाईनस के फ़ैसला को चैलेंज करते हुए बंबई हाइकोर्ट में एक दरख़ास्त दायर की है जिस पर कल समाअत होगी।

एयरलाईनस के ज़राए ने कहा कि कम किरायों पर चलाए जाने वाली मुआविन एयरलाईनस इदारा अर इंडिया ऐक्सप्रैस 25 अक्तूबर से अपनी 13 परवाज़ें मंसूख़ कर चुका है और इस के 12 पाइलटों ने ख़ुद को बीमार ज़ाहिर करते हुए डयूटी पर हाज़िरी नहीं दी है।

ज़राए ने कहा कि अर इंडिया ऐक्सप्रैस के मज़ीद 9 तय्यारों की परवाज़ें इस हफ़्ता मंसूख़ होसकती हैं जिस के लिए मुसाफ़िरों को पेशगी इत्तिला दी जाएगी ताकि वो अपने टिकट दुबारा विक्रि कर सकॆ ।