ऑनलाइन पर सी बी एससी के कुतुब की मुफ़्त फ़राहमी

नई दिल्ली 20 दिसंबर: मर्कज़ी वज़ीर फ़रोग़ इन्सानी वसाइल स्म्रती ईरानी ने बताया के सेंट्रल बोर्ड आफ़ सेकेंडरी एजूकेशन की तमाम कुतुब और लर्निंग मटेरियल (सीखने की अश्या) मर्कज़ी हुकूमत की बेहतरीन हुक्मरानी के एक हिस्से के तौर पर ऑनलाइन मुफ़्त दस्तयाब रहेंगी।

केंद्रीय विघायालय नई दिल्ली में मुनाक़िदा एक तक़रीब को मुख़ातिब करते हुए उन्होंने कहा कि तलबा की तालीम-ओ-तर्बीयत के बेहतरीन नताइज बरामद करने के लिए ये इक़दाम किया जा रहा है।

मर्कज़ी वज़ीर ने बताया के देढ़ माह पहले भी NCERT की कुतुब ई बुक्स और मोबाईल एप्लीकेशन के ज़रीये मुफ़्त फ़राहम कर दी गई हैं और अब CBSE की कुतुब लर्निंग मटेरियल भी ऑनलाइन मुफ़्त दस्तयाब रहेंगी ताके बेहतरीन हुक्मरानी के ख़ाब को शर्मिंदा ताबीर किया जाये।

स्कूल इमारत की इफ़्तेताही तक़रीब में शरीक दिल्ली के डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मनीष सिसोदा की तजवीज़ पर उन्होंने कहा कि ये मुम्किना कोशिश की जाएगी के बच्चों में सलाहीयत और महारत पैदा हो जबके एक अच्छा इन्सान भी बने। इस ख़सूस में अपनी वज़ारत के ओहदेदारों से कहा कि बाल सभाएं (चाइल्ड कॉन्वोकेशन) मुनाक़िद करें जिसमें शोबा-ए-हयात के माहिरीन और तलबा में बाहम तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा ताके तलबा मुस्तक़बिल के अच्छे शहरी और एक माहिर बन कर उभर सकें