ओडिशा में ज़बरदस्त बारिश से मामूलात-ए-ज़िंदगी दिरहम बरहम

ओडिशा के कई इलाक़ों में बारिश होने की वजह से मामूलात-ए-ज़िंदगी दिरहम बरहम होगए। बारिश के साथ साथ तेज़ रफ़्तार आंधी भी चल रही थी जिस की पहले से ही पेश क़ियासी की गई थी। महिकमा-ए‍-मौस‌मीयत के बमूजब हवा का कम दबाओ आइन्दा दो दिन ज़बरदस्त बारिश और तेज़ रफ़्तार आंधी की वजह बनेगा।

डायरेक्टर मुक़ामी मौसमियात मर्कज़ सुरत साहू ने कहा कि मग़रिबी ओडिशा के बेशतर इलाक़ों में बारिश होरही है। सब से ज़्यादा बारिश 200.7 मिलीमीटर संबल पर में रिकार्ड की गई है।

मामूलात-ए-ज़िंदगी मग़रिबी ओडिशा के शहर संबल पर में मफ़लूज होगए। नशीबी इलाक़े और सड़कें ज़बरदस्त बारिश की वजह से ज़ेर-ए-आब आगए।

गाडियों की नक़ल-ओ-हरकत मफ़लूज होगई, क्योंकि कई इलाक़ों में सड़कें ज़ेर-ए-आब हैं। दुकानें और कारोबारी इदारे बंद करदिए गए। महिकमा-ए-मौसमीयत के बमूजब मुसलसल बारिश से चांद बाली के इलाक़े में 80 मिलीमीटर बारिश रिकार्ड की गई जब कि टटलागढ़ में 43.8, फोलबनी में 43, प्रदीप में 41 और कोरा पोट में 30 मिलीमीटर बारिश रिकार्ड की गई।

दार-उल-हकूमत भूबनेश्वर में 17.9 मिलीमीटर बारिश से शहर के कई इलाक़े बिशमोल अचार्य विहार, जुए देव विहार, रसूल गढ़, बोमीखल और जी जी पी कॉलोनी में पानी जमा होगया।

महिकमा-ए-मौसमीयत के बमूजब ओडिशा के बेशतर इलाक़ों में आइन्दा 48 घंटे कम दबाओ के ज़ेर-ए-असर जो शुमाली ख़लीज बंगाल और पड़ोसी इलाक़ों में क़ायम हैं, ज़बरदस्त बारिश और गरज चमक के साथ बारिश होने का इमकान है। इसी तरह मुंतशिर इंतेहाई बारिश की वजह से शुमाली ओडिशा के इक्कादुक्का मुक़ामात पर ज़बरदस्त बारिश हुई और जुनूबी ओडिशा के एक दो मुक़ामात पर आइन्दा 24 घंटों में बारिश का अंदेशा है।

कम दबाओ के ज़ेर-ए-असर तेज़ रफ़्तार आंधी जिस की रफ़्तार 45 ता 55 किलो मीटर फ़ी घंटा होसकती है और साहिली ओडिशा के इलाक़ो में 60 किलो मीटर फ़ी घंटा होसकती है, चलेगी। माही ग़ैरों को हिदायत दी गई है कि वो समुंद्र में जाएं।