ओक़ाफ़ी-ओ-सरकारी अराज़ी के क़ाबज़ीन को सख़्त इंतिबाह

ज़िला नलगेंडा के मुस्तक़र भोंगीर के किसाननगर में वाक़्ये दरगाह हज़रत सय्यद शाह बुरहानुद्दीन औलिया अल्लाह की उर्स तक़ारीब में शिरकत करते हुए तेलंगाना के नायब वज़ीर-ए-आला मुहम्मद महमूद अली ने कहा कि बुज़्रगान-ए-दीन – की तालीमात हमें यकजहती, रवादारी, अदम तशद्दुद और अमन का पैग़ाम देती हैं, जिन पर अमल करके हम एक मिसाली शहरी साबित होसकते हैं।

उन्होंने कहा कि बुज़ुर्गों के बताए हुए रास्ते पर चल कर और इस पर साबित क़दम रह कर मुल्क की यकजहती को पड़वान चढ़ा सकते हैं और सारी इंसानियत की फ़लाह के लिए काम करसकते हैं।

उन्होंने कहा कि इसी अदम तशद्दुद की राह पर चल कर 14 साला जद्द-ओ-जहद के बाद के सी आर ने तेलंगाना हासिल किया, जिस के लिए हर तबके के अवाम ने इन का साथ दिया, इस सिलसिले शहीदाँ तेलंगाना की क़ुर्बानीयों को फ़रामोश नहीं किया जा सकता। उन्होंने बताया कि टी आर एस हुकूमत ने शहीदाँ तेलंगाना के ख़ानदानों की कफ़ालत के लिए एक मकान, ख़ानदान के एक फ़र्द को सरकारी मुलाज़िमत के अलावा दस लाख रुपये की इमदाद देते हुए एक काबिल-ए-तहसीन इक़दाम किया है।

उन्होंने कहा कि निज़ाम दौरे हुकूमत में रियासत सिर्फ़ मुतमव्विल-ओ-ख़ुशहाल ही नहीं थी, बल्कि सारे मुल्क में यकजहती-ओ-फ़िर्कावाराना हम आहंगी के लिए एक मिसाली रियासत थी, जिस की गांधी जी ने भी तारीफ़ की थी। उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के सी आर रियासत की तरक़्क़ी और अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए आसरा, शादी मुबारक, कल्याण लक्ष्मी, फ़ूड सेक्युरिटी, स्कूलस-ओ-हॉस्टलस में बारीक चावल की सरबराही, सॉफ्टवेर, इंडस्ट्रीयल, फार्मा, बर्क़ी प्लांटस, मिशन काकतीय के ज़रीये ज़रई आबपाशी के प्रोजेक्टस, वाटर गरडस का क़ियाम के अलावा दुसरे बेशुमार स्कीमात-ओ-प्रोजेक्टस मुतआरिफ़ कराते हुए तेलंगाना को मुल्क की सफ़ अव्वल की रियासत बनाने और सुनहरे तेलंगाना के अज़ाइम को पूरा करने के लिए मंसूबा बंदी पर अमल पैरा हैं।

उन्होंने वक़्फ़ और सरकारी ज़मीनात के क़ाबज़ीन के ख़िलाफ़ सख़्त इक़दामात का इंतिबाह दिया। इस मौके पर मुतवल्ली दरगाह ख़्वाजा बशीरुद्दीन ने दरगाह को ख़ुद मुकतफ़ी बनाने के लिए अपनी 45 साला ख़िदमात-ओ-कारकर्दगी पर रोशनी डाली और ज़ाइरीन की सहूलत में इज़ाफे के लिए दरगाह से मुताल्लिक़ ज़मीनात की वक़्फ़ बोर्ड की तरफ से बाज़याबी के लिए मुहम्मद महमूद अली से आजलाना इक़दामात का मुतालिबा किया।