कई मसाइल पर हुकूमत अपॊज़ीशन का निशाना , तूफ़ानी अजलास मुम्किन्

नई दिल्ली 18 नवंबर (पी टी आई) अपॊज़ीशन पार्टीयों के कई मसाइल जैसे करप्शन, क़ीमतों में इज़ाफ़ा, लोक पाल और ज़ात पात की बुनियाद पर मर्दुमशुमारी जैसे मसाइल पर हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाने के मंसूबा के पेशे नज़र इमकान है कि पार्लीमैंट का आइन्दा सरमाई इजलास जो आइन्दा हफ़्ता से शुरू हो रहा है, तूफ़ानी साबित हो।

स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार ने आज एक कल जमाती इजलास अपनी सदारत में मुनाक़िद किया। उन्हों ने कहा कि तमाम सयासी पार्टीयों को उमूमी एतबार से पार्लीमैंट इजलास की कार्रवाई में रुकावट पैदा करने से गुरेज़ करना चाहीए और इस के बलारकावट जारी रहने को यक़ीनी बनाना चाहीयॆ।

इन की अपील पर तमाम अप्पोज़ीशन पार्टीयों ने उन्हें तआवुन का तीक़न दिया। कल जमाती इजलास में तबादला-ए-ख़्याल को इंतिहाई समरावर क़रार देते हुए स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार ने कहा कि तमाम क़ाइदीन ने ऐवान पार्लीमैंट की तमाम कार्यवाईयों बिशमोल 21 रोज़ा इजलास के दौरान बुल्स की मंज़ूरी से गहिरी दिलचस्पी ज़ाहिर की।

उन्हों ने कहा कि अपॊज़ीशन पार्टीयों ने 45 मसाइल की निशानदेही की, जिन पर वो इजलास के दौरान तबादला-ए-ख़्याल करना चाहते हैं हालाँकि बाअज़ पार्टीयों का एहसास था कि इजलास की मुद्दत बहुत कम है और इतने मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल मुश्किल होगा। स्पीकर ने कहा कि इजलास की नशिस्तों की तादाद में इज़ाफ़ा का कोई मुतालिबा नहीं किया गया है।

क़ाइद अप्पोज़ीशन लोक सभा सुषमा स्वराज ने कहा कि बी जे पी ख़ुसूसी तबादला-ए-ख़्याल हिंदूस्तान के काले धन अकाउंट होल्डर्स के नामों के बरसर-ए-आम इन्किशाफ़, ग़िज़ाई इफ़रात-ए-ज़र, तलंगाना और हालिया हिंद-पाक ताल्लुक़ात में तबदीलीयां के बारे में चाहती है सी पी आई ने क़ीमतों में इज़ाफ़ा पर क़ाबू पाने में हुकूमत की नाकामी पर तहरीक अलतवा पेश करने का इरादा ज़ाहिर किया।