कपडें पे से व्याट हटाने सि एम का फ़ैसला

हैदराबाद 29 अप्रैल:रियास्ती हुकूमत ने कपडे के ताजिरों के देरीना हल तलब मुतालिबा की आज यकसूई करते हुए कपडें पर इज़ाफ़ी क़दर टैक्स पर लगाए व्याट को बरख़ास्त करने काफ़ैसला किया और इस सिलसिले में आज शाम चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने अपने इस फ़ैसले का एलान किया।

व्याट के मसले रियास्ती हुकूमत ने सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेने और अपनी सिफ़ारिशात हुकूमत को पेश करने के लिए का बीनी ज़ेली कमेटी तशकील दी थी। इस कमेटी का मीटिंग आज यहां तातील के बावजूद रियास्ती सेक्रेटेरिएट में वज़ीर फैइनेंस ए राम नारायण रेड्डी की सदारत में मुनाक़िद हुआ।

इस मीटिंग में टी जी वेंकटेश वज़ीर छोटी आबपाशी और प्रसाद कुमार वज़ीर हैंडलूम एंड टकस्टाइलस के अलावा दुसरे आला ओहदेदार शरीक थे।

इस मीटिंग में व्याट लगाने पर कपडें के ताजिरों के एहतिजाज और व्याट को खतम करने के मुतालिबा का तफ़सीली जायज़ा लिया गया और अपनी रिपोर्ट शाम में चीफ़ मिनिस्टर को पेश करने का यकीन दिया था और शाम में चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से ये फ़ैसला किया गया।

का बीनी ज़ेली कमेटी के वुज़रा ए राम नारायण रेड्डी टी जी वेंकटेश और प्रसाद कुमार ने चीफ़ मिनिस्टर से कैंप ऑफ़िस पर मुलाक़ात की और तमाम तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया जिस पर एन किरण कुमार रेड्डी ने कपडें पर इज़ाफ़ी क़दर टैक्स को बरख़ास्त करदेने का एलान किया।

बादअज़ां कपडें के ताजिरों के एक बाडे मजमे से ख़िताब करते हुए एन किरण कुमार रेड्डी ने कहा कि जब वो चीफ़ मिनिस्टर ओहदे का जायज़ा हासिल किया था तब रियासत का माली मौक़िफ़ इंतिहाई कमज़ोर था लेकिन कपडें के ताजिरों को मुश्किलात से दो-चार करने का रियास्ती हुकूमत हरगिज़ कोई इरादा नहीं रखती है और ना ही कोई मक़सद है।