करप्शन से पाक अवामी ख़िदमात और समाजी तरक़्क़ी का अह्द

हैदराबाद 27 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) रियासती गवर्नर मिस्टर ई ऐस एल नरसिम्हन ने पुर ज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि उन की हुकूमत रियासत की हमा जहती तरक़्क़ी-ओ-अवामी ख़ुशहाली की पाबंद है । इलावा अज़ीं रियासत में अमन-ओ-हम आहंगी की बरक़रारी समाजी तरक़्क़ी-ओ-फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए लाज़िमी शर्त होगी जबकि मौजूदा मुआशरा में तशद्दुद दहश्तगर्दी और इंतिहापसंदी केलिए कोई जगह नहीं है क्योंकि इंतिहापसंदी दहश्तगर्दी रियास्ती तरक़्क़ी की राह में हमेशा रुकावट साबित हुए हैं । लिहाज़ा उन की हुकूमत ने इंतिहापसंदी-ओ-दहश्तगर्द सरगर्मीयों से सख़्ती के साथ निमटते हुए मुल्क गीर सतह पर ज़बरदस्त सताइश हासिल की है ।

आज यौम जमहूरीया के मौक़ा पर सिकंदराबाद परेड ग्राउंड पर मुनाक़िदा रंगा रंग तक़रीब में क़ौमी पर्चम कुशाई अंजाम देने के बाद रियास्ती गवर्नर ने मुख़्तलिफ़ मुसल्लह दस्तों से गार्ड आफ़ ऑनर की सलामी ली और अपने ख़िताबको जारी रखते हुए उन्हों ने समाज के मुख़्तलिफ़ तबक़ात बशमोल अक़ल्लीयती तबक़ात की फ़लाह-ओ-बहबूद और ख़ुसूसी तौर पर तालीमी तरक़्क़ी का तज़किरा किया और कहा कि अक़ल्लीयती तबक़ात की तालीमी-ओ-मआशी तरक़्क़ी उन की हुकूमत के एजंडा का एक हिस्सा है और अक़ल्लीयती तलबा-ए-केलिए स्कालरशिपस और फ़ीस री एमबरसमनट के फ़ायदे फ़राहम कर के उन्हें आला-ओ-पेशा वराना तालीमी सहूलतें फ़राहम की हैं । ता कि अक़ल्लीयती तबक़ात को अपनी तालीम मुकम्मल करने के साथ ही रोज़गार के बेहतर मवाक़े हासिल हो सकें ।

उन्हों ने कहा कि इन की हुकूमत रियासत भर में दर्ज फ़हरिस्त अक़्वाम-ओ-क़बाईल पसमांदा और अक़ल्लीयती तबक़ा से ताल्लुक़ रखने वाले 27 लाख तलबा-ए-ओ- तालिबात को 4000 करोड़ स्कालर शपस-ओ-फ़ीस री एमबरसमनट के लिए फ़राहम कररही है । उन्हों ने कहा कि रियासत में बेहतर अंदाज़ में अमन-ओ-ज़बत को बरक़रार रखते हुए ज़बरदस्त तरक़्क़ी हासिल की है ।और साथ ही साथ उन की हुकूमत ने मर्कज़ से मूसिर नुमाइंदगी के ज़रीया इंटीग्रेटेड ऐक्शण प्लान में मज़ीद छः अज़ला करीमनगर ,वरनगल मशरिक़ी गोदावरी ,विशाखापटनम ,विजया नगरम और सुरेका कलिम को शामिल करवाया हैता कि इस प्लान के ज़रीया मज़कूरा अज़ला में ज़्यादा से ज़्यादा तरक़्क़ीयाती कामों को अंजाम देने केलिए ज़ाइद इक़दामात हासिल की जा सकें ।

गवर्नर ने कहा कि इन की हुकूमत अवाम से किए हुए वादों बिलख़सूस रचा बंडा प्रोग्राम के मौक़ा पर अवाम को दीए जाने वाले तीक़नात को पूरा करने की पाबंद है इस तरह रचा बंडा प्रोग्राम मरहला अव्वल में अवाम से किए हुए वादों दीए गए 294 तयक़ुनात को 1767.37 करोड़ रूपियों के मसारिफ़ से पूरा किया गया । मिस्टर ई ऐस एल नरसिम्हन ने मज़ीद कहा कि इन की हुकूमत करप्शन का इंसिदाद करने शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ अवामी ख़िदमात अंजाम देने की ना सिर्फ पाबंद है बल्कि जवाबदेह भी है और शफ़्फ़ाफ़ कारकर्दगी को यक़ीनी बनाने केलिए रियास्ती हुकूमत रियासत भर में मी सेवा सैंटरस ,क़ायम करने केलिए इक़दामात कररही हैता कि इन मी सेवा सैंटरस के ज़रीया अवाम अपने ज़रूरत के मुताबिक़ सदाक़तनामे जात वग़ैरा किसी मुश्किल के बगै़र हासिल करसकें ।

उन्हों ने रियासत में तालीम याफ़ता बे रोज़गार नौजवानों का तज़किरा करते हुए कहा कि इन की हुकूमत राजीव एजूकेशन ऐंड इम्पलाइमैंट मिशन के तहत रियासत में राजीव यूवा करना लो प्रोग्राम का आगाज़ की है जिस के ज़रीया साल 2014 तक कम अज़ कम 15 लाख बे रोज़गार नौजवानों को मुनासिब ट्रेनिंग फ़राहम करके रोज़गार के मौक़ा फ़राहम किए जाऐंगे । गवर्नर ने कहा कि रियासत में सनअती तरक़्क़ी को फ़रोग़ दिया जा रहा है और इंडस्ट्रीयल अनोसटमनट पालिसी 2010-2015 के ज़रीया हर साल रियासत में 5 लाख अफ़राद को मुलाज़मतें फ़राहम की जा रही हैं और सालाना 15हज़ार करोड़ रुपय की सरमाया कारी की जा रही है।

मिस्टर ई ऐस एल नरसिम्हन ने शहर में हालिया दिनों में मुनाक़िदा बैन-उल-अक़वामी पार्टनरशिप सिमट 2012 का तज़किरा करते हुए कहा कि इस पार्टनरशिप सिमट के ज़रीया 6.48 लाख करोड़ रुपय की सरमाया कारी केलिए याददाश्त मुफ़ाहमत पर दस्तख़त किए गए और इस सरमाया कारी के ज़रीया क़ायम की जाने वाली कंपनीयों के ज़रीया 6.78लाख मुलाज़मतों के मवाक़े भी फ़राहम होंगे । रियासत में ग़रीब अवाम के लिए तिब्बी सहूलतों का तज़किरा करते हुए गवर्नर ने कहा कि इन की हुकूमत पीडियाट्रिक ऐंड मीटर नल केर सैंटरस तिरूपति वजए वाड़ा ,नैलोर और वरनगल में क़ायम करने का फ़ैसला किया है और इस सिलसिला में तेज़ी के साथ इक़दामात किए जा रहे हैं इलावा उन की हुकूमत तिब्बी सहूलतों की फ़राहमी केलिए मुख़तस करदा 350 करोड़ रुपय के बजट में इज़ाफ़ा कर के 435 करोड़ रुपय की है ।

उन्हों ने कहा कि तिब्बी कॉलिजस (मैडीकल कॉलिजस ) मैं दाख़िलों केलिए नशिस्तों की बढ़ती हुई मांग के पेशे नज़र साल 2012-13 से मज़ीद 700 मैडीसन कोर्सस की नशिस्तों में इज़ाफ़ा किया जा रहा है रियासत में तालीमी सहूलतों का तज़किरा करते हुए गवर्नर ने कहा कि बुनियादी सतह से बेहतर तालीमीसहूलतें फ़राहम करने केलिए हालिया अर्सा में 743 कस्तूरबा गांधी बालीका विद्या बुनियादी सतह से बेहतर तालीमी सहूलतें फ़राहम करने के लिए हालिया अर्सा में 743 कस्तूरबा गांधी बालीका वदयालयाव का क़ियाम अमल में लाया गया। तालीमी तौर पर पसमांदा इलाक़ों में ब्लॉक्स मयारी तालीमी सहूलतें फ़राहम करने केलिए 737 मॉडल स्कूलस के क़ियाम की मंज़ूरी दी गई है जिस पर 2.211 करोड़ रुपय के मसारिफ़ आइद होंगे.

और उन मॉडल स्कूलस केलिए 355 गर्लज़ हॉस्टलस के क़ियाम केलिए भी मंज़ूरी दी गई है जिस पर 461 करोड़ रुपय के मसारिफ़ आइद होंगे उन्हों ने बहैसीयत मजमूई म्यूनसिंपल कारपोरेशन इलाक़ों में बुनियादी सहूलतों में मज़ीद बेहतरी पैदा करने से मुताल्लिक़ प्रोग्राम के तेहत ग्रेटर म्यूनसिंपल कारपोरेशन हैदराबाद में 100 यौमी ऐक्शण प्लान को 700 करोड़ रुपय के मसारिफ़ से कामयाबी के साथ मुकम्मल किया गया इस प्लान को कामयाब बनाने केलिए जी ऐच एमसी ,ऐच एम डी ए ,सी पी डी सी ईल ,ए पी ट्रांस्को ,हैदराबाद मेट्रो वाटर स्पलाई ऐंड सीवरेज बोर्ड ,ए पी ऐस आर टी सी ,आर ऐंड बी और ट्रैफ़िक पुलिस को शामिल करते हुए ग्रेटर हैदराबाद की जामे तरक़्क़ी के लिए इक़दामात किए गए।

परेड ग्राउंड पर मुनाक़िदा यौम जमहूरीया हिंद की रंगा रंग तक़रीब में मुख़्तलिफ़ मह्कमा जात ने अपनी कारकर्दगी पर मुश्तमिल झांकियां सजा रखी थीं जिन में पहला इनाम महिकमा फ़ैक्ट्रीज़ ,दूसरा इनाम महिकमा जंगलात और तीसरा इनाम राजीव सौ अग्रोहा को अता किया गया । इलावा अज़ीं परेड में हिस्सा लेने वालों में पहला मुक़ाम आर टीलरी सैंटर गोलकुंडा, दूसरा मुक़ाम 12 वीं ए पी एस पी बटालियन नलगनडा ,तीसरा मुक़ाम गुरु कोलम ट्रायल उसका विट्स ऐंड गाइड्स को हासिल हुआ । रियास्ती गवर्नर मिस्टर ई ऐस एल नरसिम्हन ने तक़रीर का आग़ाज़ तेलगु ज़बान में किया और अंग्रेज़ी तक़रीर के इख़तेताम पर हिन्दी में भी सिर्फ मुख़्तसर इज़हार-ए-ख़्याल किया और कहा कि मुल़्क की तक़दीर बच्चों के हाथ में है ।

इस तरह गवर्नर ने तेलगु अंग्रेज़ी और उर्दू (हिन्दी ) ज़बान में मुख़्तसर क्यों ना हो इज़हार-ए-ख़्याल किया लेकिन उन की असल तक़रीर की कापी मदावीन और सहीफ़ा निगारों वग़ैरा को सिर्फ अंग्रेज़ी में फ़राहम की गई। यौम जमहूरीया तक़रीब में चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ,स्पीकर रियास्ती असम्बली मिस्टर एन मनोहर, सदर नशीन रियास्ती कौंसल डाक्टर चकरा पानी ,डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा-ओ-रियास्ती वुज़रा चीफ़ सैक्रेटरी पंकज दीवीदी ,डायरैक्टर जनरल आफ़ पुलिस मिस्टर दिनेश रेड्डी ,कमिशनर हैदराबाद सिटी पुलिस ए के ख़ान-ओ-दीगर आला ओहदेदार-ओ-सयासी क़ाइदीन कसीर तादाद में शरीक थे।