कराची में ख़ुदकुश हमला , ख़ातून के बिशमोल 5 हलाक

कराची 17 नवंबर (पी टी आई) कराची में सी वेव इलाक़ा में आज तक़रीबन 10 बजे शब 3 ख़ुदकुश हमला आवरों ने ख़ुद को धमाका से उड़ा लिया, जिस के नतीजा में 3 दहश्तगरदों के इलावा दो पुलिस ओहदेदार हलाक हो गयॆ।

सरकारी ओहदेदारों ने बताया कि 3 दहश्तगर्द धमाकों मादों से लदी वैन् में सफ़र कररहे थे और जब पुलिस ने उन्हें रुकने केलिए कहा तो उन्हों ने वयान को धमाका से उड़ा दिया। हमला आवरों में एक ख़ातून भी शामिल थी, जो धमाका में हलाक हो गयॆ।

इस के इलावा एक और हमला आवर की कमर पर ख़ुदकुश बेल्ट बंधा हुआ था। वयान का तआक़ुब करने वाले पुलिस मुलाज़मीन में दो हलाक हो गयॆ।

सपरनटनडनट पुलिस तारिक़ धरीजो ने मीडीया को बताया कि जुनूबी कराची के पाश इलाक़ा डीफ़ैंस फ़ैज़ VIII मैं साहिल समुंद्र वाक़्या विलेज रैस्टोरैंट के क़रीब एक मशकूक गाड़ी देखी गई, जिसे पुलिस ने रुकने का इशारा किया।

ताहम गाड़ी में मौजूद दहश्तगरदों ने फायरिंग करते हुए फ़रार होने की कोशिश की, जवाब में पुलिस ने भी फायरिंग की। बादअज़ां दहश्तगरदों ने ख़ुद को धमाका से उड़ा लिया, जिस में गाड़ी तबाह हो गई। टी वी न्यूज़ चैनल ने इत्तिला दी कि अनटलीजनस एजैंसीयों ने पहले ही कराची में धमाको मादों से लदी गाड़ी के साथ हमले के बारे में ख़बरदार किया था।

टी वी फूटेज में दिखाया गया हीका दहश्तगरदों की नाशें बिखरी पड़ी हैं और वयान मलबा में तबदील होगई। पुलिस ने बताया कि तबाह शूदा गाड़ी से 5 क्लाशनीकोफ़, रात की तारीकी में देखने केलिए इस्तिमाल होने वाले चश्मे और दस्ती ग्रेनेड भी बरामद हुई। पुलिस के मुताबिक़ इस सामान से अंदाज़ा किया जा सकता हीका दहश्तगर्द बड़े पैमाने पर तबाही का मंसूबा बना रहे थॆ।