करीमनगर में एक रुपये में नल कनेक्शन

रियासती चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की सालगिरह के सिलसिले में करीमनगर मजलिस बलदिया कारपोरेशन में सफ़ैद राशन कार्ड, तमानीयत ग़िज़ा कार्ड, पिछड़े और दरमयानी तबक़ात के अवाम और ख़ानदानों को सिर्फ़ एक रुपये में नल कनेक्शन दिया जाएगा।

मेयर सरदार रवींद्र सिंह ने ये बात कही। करीमनगर में अख़बारी नुमाइंदों से मुख़ातिब करते हुए उन्होंने कहा कि बंगारू तेलंगाना की तकमील के तहत चीफ़ मिनिस्टर की सोच-ओ-फ़िक्र के मुताबिक़ हर घर में नल कनेक्शन होना चाहीए इस मक़सद के तहत इस प्रोग्राम की शुरूआत की जा रही हैं।

उन्होंने कहा कि नल कनेक्शन के साथ घर की चौखट पर पानी की सरबराही के पाइप की तंसीब होगी। इस स्कीम पर अमल आवरी होरही है। तमाम मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को इस सिलसिले में ज़रूरी अहकामात दिए गए हैं। एक ही मकान नंबर में चार ख़ानदान अलाहिदा हूँ तो चारों ख़ानदानों के लिए एक ही नंबर मकान के साथ 1,2,3,4 नंबर दिए जाऐंगे। नल का कनेक्शन किसी और के नाम बदलने की इजाज़त नहीं होगी और ना किसी और जगह दिया जाएगा। ताहाल नलों के कनेक्शन बाक़ायदगी के ज़रीये 50 लाख रुपये हासिल हुए हैं। नई पाइपलाइन की ज़रूरत के लिए मंसूबा तैयार किया गया है। इसलिए कि घर तक नल कनेक्शन की सरबराही के पाइपलाइन की तंसीब की ज़रूरत पड़ रही है। मेयर सरदार रवींद्र सिंह ने कहा कि हमा मंज़िला अपार्टमेंट में कारपोरेशन के ज़रीये कम दाम में टैंकरों के ज़रीये पानी की सरबराही का इंतेज़ाम भी किया जा रहा है इस सिलसिले में क़ीमत का एलान किया जाएगा।