करीमनगर में 6 जनवरी को तरक़्क़ीयाती कामों का इफ़्तिताह

करीमनगर ०५ जनवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) करीमनगर में 6 जनवरी को तरक़्क़ी के कामों के इफ़्तिताह करने केलिए तैय्यारीयां मुकम्मल करने ज़िला कुलैक्टर सुमीता सभरवाल ने ओहदेदारों को हिदायत दी । कलक्ट्रेट में मंगल को इस ज़िमन में म्यूनसिंपल कारपोरेशन के ओहदेदारों के साथ जायज़ा इजलास मुनाक़िद क्या । इस मौक़ा पर उन्हों ने कहा कि इस माह की 6 तारीख़ को शहर में मुख़्तलिफ़ तरक़्क़ी के प्रोग्रामों को रियास्ती सियोल स्पलाई महिकमा के वज़ीर डी सिरीधर बाबू इफ़्तिताह करेंगे । इसी के पेशे नज़र म्यूनसिंपल कारपोरेशन के मुताल्लिक़ा कामों की भी शुरूआत की जाएगी ।

इस माह की 6 तारीख़ को सुबह 11 बजे से 11.30 बजे तक बस स्टैंड चौरस्त्ता , गीता भवन चौरस्त्ता , कोर्ट चौरस्त्ता के जंक्शन के तरक़्क़ी के कामों का इफ़्तिताह होगा । इफ़्तिताही प्रोग्राम से मुताल्लिक़ तमाम तर इक़दामात आजलाना तौर पर मुकम्मल करेंगे जंक्शन की तरक़्क़ी मंसूबा के मुताबिक़ मुख़्तलिफ़ कामों की मार्किंग मुकम्मल करने और फुटपाथ पर भी मार्क करने की हिदायत की । इस के इलावा कमान के पास भी ग़ैर मजाज़ तामीरात को मुनहदिम करके हटाकर तरक़्क़ी देने केलिए लायेहा-ए-अमल तशकील देने को कहा । कमान एक तारीख़ी तामीर है लिहाज़ा उस की सजावट के साथ बहरतौर पर चौरास्ते की तरक़्क़ी करने को कहा । इसी तरीक़ा से चकाराव् जंक्शन के पास भी कामों को तेज़ी से करने वसीअ पैमाने पर तरक़्क़ी करने केलिए मंसूबा तशकील देने किया ।

गीता भवन चौराहे पर बर्क़ी खंबे और ट्रांसफरमरस को निकालने केलिए इक़दामात करने मुताल्लिक़ा ट्रांस्को अनजीनीइर को हिदायत की । शहर में टावर सर्किल पोटी सिरी रामलो का मुजस्समा , नाका चौरस्त्ता , आर ऐंड बी चौरस्त्ता और दीगर निशानदेही किए गए मुक़ामात काम करने के इक़दामात करने को कहा । जंक्शन की तरक़्क़ी केलिए अतयात देने वालों का इंतिख़ाब करके उन के ज़रीया ख़ूबसूरत बनाने को कहा । इस माह की 6 तारीख़ को इस ताल्लुक़ से कलक्ट्रेट मीटिंग हाल में मुनाक़िद किए जानेवाले इजलास की तैय्यारीयां मुकम्मल करने पावर प्वाईंट प्रेजेंटेशन के तफ़सीलात को इंदिराज करने को कहा ।

जुमेरात को वो तरक़्क़ी के कामों के तरीका-ए-कार का मुआइना करने केलिए दौरा करने वाक़िफ़ करवाया । म्यूनसिंपल कारपोरेशन कमिशनर ए कुमार अस्सिटैंट सिटी प्लानर्स चंद्रा शेखर , ए के रेड्डी , अनजीनईर रशीद , शंकर वग़ैरा ने शिरकत की ।