कर्नाटक में दरयाए कावेरी पर डैम की तामीर की मुख़ालिफ़त

नई दिल्ली

राज्य सभा में आज गैर मुतवक़्क़े मुनाज़िर देखे गए जब तमिलनाडु की हरीफ़ जमातों अन्नाडी एम के और डी एम के कर्नाटक के अरकान पाट के ख़िलाफ़ मुत्तहिद होगए और दरयाए कावेरी पर एक डैम की तामीर रोक देने के लिये मर्कज़ से फ़िलफ़ौर मुदाख़िलत का मुतालिबा किया।

वक़फ़ा सिफ़र के दौरान कर्नाटक में दरयाए कावेरी पर रिज़र्व आवर ( ज़ख़ाइर आब ) की तामीर का मसला उठाते हुए इस मथोकरोपम (AIADMK) ने मर्कज़ी हुकूमत बिलख़सूस विज़ारत माहौलयात-ओ-जंगलात से पर ज़ोर अपील की कि इस तरह के प्रोजेक्ट की मंज़ूरी ना दी जाये।

उन्होंने हुकूमत कर्नाटक से ये भी मुतालिबा किया कि इस मसले पर जूं का तूं मौक़िफ़ बरक़रार रखे। सुप्रीम कोर्ट और कावेरी तनाज़ा यकसूई कमीशन की हिदायात की ख़िलाफ़वरज़ी ना करे। ये मसला उठाते ही कर्नाटक से वाबस्ता अरकान बिशमोल बी जे हरी प्रसाद ( कांग्रेस ) , चिराग़-ए-पा होगए और अन्ना डी एम के अरकान के मुतालिबा पर शदीद एतराज़ किया। जिस पर लफ़्ज़ी झड़प होगई।

कर्नाटक के अरकान के एतराज़ पर अन्ना डी एम के अरकान के साथ हरीफ़ जमात डी एम के ने भी शदीद एहतेजाज किया । ऐवान में शोर-ओ-गुल के मुनाज़िर के दौरान नायब सदर नशीन पी जे कोरियन ने मुदाख़िलत करते हुए कर्नाटक के एहतेजाजी अरकान से कहा कि इन का नुक़्ता-ए-नज़र पेश करने के लिये एक नोटिस दें।