कश्मीर में पाकिस्तानी पर्चम लहराने के ख़िलाफ़ एहतेजाज

जम्मू

विश्वा हिंदू परिषद और बजरंग दल ने जुनूबी कश्मीर में अलाहदगी पसंदों की रैली में पाकिस्तानी पर्चम लहराने के ख़िलाफ़ आज यहां एहतेजाज किया और हुर्रियत लीडर सय्यद अली शाह गिलानी की गिरफ़्तारी का मुतालिबा किया। बजरंग दल लीडर राकेश कुमार की ज़ेर-ए-क़ियादत तक़रीबन 200 कारकुनों ने प्रेस कलब के रूबरू गिलानी के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा किया।

हुकूमत और गिलानी के ख़िलाफ़ नारे बुलंद करते हुए उन्होंने पुतले नज़र-ए-आतिश किए और मुल्क से बग़ावत के इल्ज़ाम में गिलानी और दीगर की गिरफ़्तारी का मुतालिबा किया। राकेश कुमार ने कहा कि जुनूबी कश्मीर के इलाक़ा तराल में कल मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम में पाकिस्तानी पर्चम भी लहराए गए।

रियासती हुकूमत को चाहिए कि उनके ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करे। दरीं असना मर्कज़ी वज़ीर जतिंद्र सिंह ने आज शिद्दत पसंद हुर्रियत लीडर सय्यद अली शाह गिलानी की रैली में पाकिस्तानी पर्चम लहराने की मज़म्मत की है और ये उम्मीद ज़ाहिर की कि मुफ़्ती मुहम्मद सईद मुस्तक़बिल में इस तरह के वाक़ियात की रोक थाम के लिए मोस्सर इक़दामात करेगी। मिस्टर जतिंद्र सिंह रियासत के 3 रोज़ा दौरे पर हैं, कहा है कि पाकिस्तानी पर्चम लहराना क़ाबिल-ए-मज़म्मत है और रियासती हुकूमत इस तरह की सूरत-ए-हाल से निमटने की अहल है जिस में मर्कज़ की मदाख़िलत की चंदाँ ज़रूरत नहीं है क्योंकि साबिक़ में भी इस तरह के वाक़ियात पर चीफ़ मिनिस्टर ने मुनासिब कार्रवाई की थी।