कश्मीर में मुसलसल दूसरे दिन अस्करीयत पसंदों का हमला, 5 ज़ख़मी

श्रीनगर 27 अक्तूबर (पी टी आई) कश्मीर में सयान्ती अफ़्वाज के हमला पर कई दहश्तगर्द हमलों के एक दिन बाद मुश्तबा अस्करीयत पसंदों ने आज भी एक मसरूफ़ बाज़ार में जो अनंतनाग में वाकॆ है, एक और दस्ती बम हमला किया जिस का निशाना वाज़िह तौर पर पुलिस की गाड़ी थी।

इस हमला से पाँच शहरी ज़ख़मी हो गयॆ। अस्करीयत पसंदों ने जिन की शनाख़्त नहीं हो सकी। बीज बहारा क़स्बा की मसरूफ़ गोरीवान मार्किट में दस्ती बम फेंका । ये हमला तक़रीबन 1.40 बजे दोपहर किया गया।

सरकारी ज़राए के बमूजब एक गुज़रती हुई पुलिस गाड़ी बम हमला का निशाना थी लेकिन निशाना चूक गया और बम एक दुकान के बाहर धमाका से फुट पड़ा जिस से पाँच शहरी ज़ख़मी हो गए । सरकारी ज़राए के बमूजब बम हमला से एक दिन क़बल इसी तरह के मुसलसल हमले सयान्ती अफ़्वाज को निशाना बनाने तक श्रीनगर और जुनूबी कश्मीर के ज़िला शोपियाँ में किए गए थी, किसी अस्करीयत पसंद तंज़ीम ने ताज़ा तरीन हमला की ज़िम्मेदारी क़बूल नहीं की ।

इन हमलों से क़ौमी शाहराह पर क़ायम क़स्बा में दहश्त लहर दौड़ गई । पुलिस और नियम फ़ौजी हमला में फ़ौरी मुक़ाम वारदात का मुहासिरा करलिया। ताहम कोई गिरफ़्तारी अब तक अमल में नहीं आई । ज़ख़मीयों को अस्पताल मुंतक़िल करदिया गया है ।

कल के हमले शुबा है कि अस्करीयत पसंदों ने किए थी। दो हमलों में तीन सी आर पी जवान ज़ख़मी हुए थी, उन पर फायरिंग भी की गई थी। ज़िला अनंतनाग में एक मुलाज़मीन पुलिस ज़ख़मी होगया जबकि ज़िला शोपियाँ में पुलिस पार्टी पर बम हमला की कोशिश नाकाम रही।

बिलाल अहमद मीर और जावेद अहमद मीर को गिरफ़्तार कर के उन के क़बज़ा से दस्ती बम ज़बत करलिए गई। उन्हें क़स्बा सोपोर की कोर्ट रोड पर फ़ौजी चौकी के क़रीब गिरफ़्तार किया गया । बिलाल अहमद मीर और जावेद अहमद मीर पुलिस के बमूजब पाकिस्तानी तंज़ीम लश्कर-ए-तुयेबा के कारकुन हैं । दोनों क़स्बा में दस्ती बम हमले करने के लिए मुंतक़िल कर रहे थे जबकि पुलिस ने उन्हें रोक कर गिरफ़्तार करलिया।