कश्मीर में मुहर्रम जलूस पर पुलिस लाठी चार्ज, 10 ज़ख़मी

श्रीनगर ०५ दिसम्बर(बशीर असद) कश्मीर में मुहर्रम जलूस के दौरान जहांगीर चौक और मैसूमा इलाक़ा के क़रीब पुलिस ने अज़ा दारों को मुंतशिर करने के लिए लाठी चार्ज किया और आँसू गैस शॅल बरसाए जिस में 10 अफ़राद ज़ख़मी हो गयॆ। ये अज़ादार जहांगीर चौक पर आज दोपहर जमा हुए थे।

पुलिस की जानिब से इमतिनाई अहकाम नाफ़िज़ किए जाने के बावजूद जलूस ताज़िया निकाला गया। ताहम पुलिस और सी आर पी एफ़ के जवानों ने ताक़त का इस्तिमाल करते हुए अज़ा दारों को मुंतशिर करदिया। एहितजाजियों ने पुलिस की लाठी खाने के बावजूद मुज़ाहमत की और आगे बढ़ने लगी।

मैसूमा इलाक़ा में मुक़ामी नौजवानों और अज़ा दारों ने मिल कर संगबारी की और झड़पें हुईं। क़ब्लअज़ीं रियास्ती हुकूमत ने लाल चौक के इलावा क़दीम शहर के बाअज़ इलाक़ों में इमतिनाई अहकाम नाफ़िज़ किए थी। पाबंदीयों की परवाह किए बगै़र मुहर्रम का जलूस निकाला गया था।

सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने बताया कि एहतियाती इक़दाम के तौर पर पुलिस ने क़दीम शहर के चंद इलाक़ों में अवाम के जमा होने पर पाबंदी आइद की है। लेकिन इतवार के दिन दोपहर के बाद मुहर्रम का जलूस निकालने जाने से हुक्काम हरकत में आ गए और लाठी चार्ज किया।