कश्मीर में फ़ौज की फायरिंग दो नौजवान हलाक

श्रीनगर 01 जूलाइ: वादी कश्मीर के ज़िला बांडीपूरा में आज सुबह की अव्वलीन साअतों में फ़ौज की मुबयना फायरिंग में दो नौजवान हलाक होगया।

जिस के साथ ही इस इलाके में एहतेजाजी मुज़ाहिरों की लेहर दौड़ गई। पुलिस ने बरवक़्त कार्रवाई करते हुए नामालूम फ़ौजी सिपाहीयों के ख़िलाफ़ हिन्दुस्तानी ताज़ीरी क़ानून की दफ़ा 302 (क़तल) के तहत मुक़द्दमा दर्ज करलिया।

ये वाक़िया बांडीपूरा के संबल इलाके में पेश आया। जिस में दो नौजवान हलाक और एक ज़ख़मी हुआ है। वज़ीर-ए-आला तालीम मुहम्मद अकबर लोन ने जो इस इलाके के रुक्ने असेंबली भी हैं कहा कि दो नौजवान आज सुबह फ़ौज की फायरिंग में हलाक होगए।

ये एक इंतिहाई बद बख्ता ना वाक़िया है। महलूक नौजवानों की शनाख़्त इर्फ़ान अहमद ग़िनाई और इरशाद अहमददार साकिनान मरकनडाल (संबल) की हैसियत से की गई है।

रात के आख़िर पहर 3 बजकर 30 मिनट पर पेश आए इस वाक़िये के बाद इन इल्ज़ामात के दरमयान की बला इश्तिआल फायरिंग की गई थी।

सारे शुमाली कश्मीर में ब्रहम एहतेजाज की ताज़ा लेहर फूट पड़ी है। फ़ौज ने भी इस वाक़िये की तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया है। मुख़ालिफ़ तख़रीबकारी-ओ-कट्टर फोर्सेस के जनरल ऑफीसर कमांडिंग मेजर जनरल आर आर नमबोदकर ने अवनति पूरा हैडक्वार्टरज़ पर कहा कि इस वाक़िये की तहक़ीक़ात का हुक्म देदिया गया है।

अगर कोई भी अहलकार ख़ाती पाया जाता है तो इस के साथ सख़्ती से निमटा जाएगा। एक फ़ौजी ओहदेदार ने कहा कि एक नौजवान की हलाकत में इस का कोई रोल नहीं है और दूसरा उस वक़्त हलाक हुआ जब फ़ौज ने हिफ़ाज़त ख़ुद इख़तियारी के लिए फायरिंग की क्यूंकि हुजूम ने एक फ़ौजी एंबूलेंस को आग लगादी थी।

इस ओहदेदार ने कहा कि इस इलाके से अस्करीयत पसंदों की नक़ल-ओ-हरकत के बारे में मौसूला खु़फ़ीया मालूमात की बुनियाद पर फ़ौज ने घात लगाई थी। महसोरा इलाके के बाहर भी फायरिंग की आवाज़ सुनाई दी गई थी।

बादअज़ां पता चला कि एक नौजवान हलाक पाया गया है।