क़र्ज़ की फ़राहमी मैं बैंक्स का निशानों को पूरा ना करना अफ़सोसनाक

हुकूमत आंधरा प्रदेश ने मालीयाती साल 2011-12 में रियासत में बैंक्स की जानिब से मुख़्तलिफ़ शोबों को दिए गए क़र्ज़ की मिक़दार पर अपनी नाराज़गी का इज़हार किया है। आज यहां स्टेट लेवल बैंकरस कमेटी (ऐस एल्बी सी) के एक इजलास से मुख़ातब करते हुए वज़ीरफ़ीनानस उनम राम नारायण रेड्डी ने इस बात पर अफ़सोस का इज़हार किया कि बैंक्स मुख़्तलिफ़ शोबों को क़र्ज़ की फ़राहमी के मुआमला में निशानों को पूरा नहीं कर पाए हैं जबकि मालीयाती साल ख़तम होने के क़रीब है।

उन्हों ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ने 5.76 लाख लाइसनसड काश्तकारों को क़र्ज़ अहलीयती कार्ड्स जारी किए, लेकिन इन में सिर्फ 1.93 लाख किसानों को ही बैंक्स की जानिब से क़र्ज़ दिया गया। किसान क्रेडिट कार्ड्स के तेहत सिर्फ़ 71 फ़ीसद किसानों को ही क़र्ज़ फ़राहम किया गया। वज़ीर फ़ैनानस ने कहा कि मुआविन ज़राअत सरगर्मीयों के लिए क़र्ज़ की फ़राहमी में भी बैंक्स की कारकर्दगी इतमीनान बख़श नहीं है।

ख़वातीन के सेल्फ हेल्प् ग्रुपस केलिए क्रेडिट लनकीज का तज़किरा करते हुए उन्हों ने कहा कि बैंक्स ने सिर्फ 66 फ़ीसद निशाना को हासिल किया है। उन्हों ने कहा कि हम ने सेल्फ हेल्प् ग्रुपस केलिए एक बिल्ला सोदी क़र्ज़ स्कीम को मुतआरिफ़ किया है, लेकिन ख़वातीन इस स्कीम से किस तरह इस्तिफ़ादा करेंगे जब तक उन्हें बैंक्स की जानिब से क़र्ज़ फ़राहम ना किया जाएगा।

मिस्टर राम नारायण रेड्डी ने एससी, एसटी, बी सी और दीगर कमज़ोर तबक़ात को माईक्रो और छोटे एंटरप्राइज़स के क़ियाम केलिए ख़ातिर ख़वाह क़र्ज़ की अदम फ़राहमी केलिए भी बैंक्स पर नुक्ता चीनी की। उन्हों ने कहा कि माईक्रो, छोटे और मुतवस्सित एंटरप्राइज़ेस को भी क़र्ज़ की फ़राहम निशानों से कम है। एसटी के मुआमला में अचीवमैंट क़लील 2.53 फ़ीसद है और ऐस टीज़ केलिए 16.57 फ़ीसद।

उन्हों ने कहा कि ये तमाम बातें हुकूमत की नाकामी के मुतरादिफ़ होते हैं। हम अहल और मुस्तहिक़ ग़रीब अवाम के साथ इंसाफ़ करने के मौक़िफ़ में नहीं हैं। आंधरा बैंक के सी एम डी और सदर ऐस एल आर सी मिस्टर बी ए प्रभाकर ने कहा कि एनोल क्रेडिट प्लान के तहत 73,316 करोड़ रुपये के निशाना के मुक़ाबिल बैंक्स ने डसमबर 2011 के इख़तेताम तक 59,996 करोड़ रुपये को पूरा किया है।

बैंक्स से मौसूला इशारों के मुताबिक़ हमें एतिमाद है के मालीयाती साल के इख़तताम तक निशाना को पार कर जाएं गे। इस इजलास में चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी, वज़ीर माल एन रघुवीरा रेड्डी और दूसरों ने शिरकत की।