क़ुर्बानी के बड़े जानवरों की ज़बती के लिए पुलिस मुहिम , पुराना शहर में कशीदगी।

बड़ा बाज़ार , मुग़ल पूरा में मुक़ामी अवामी के एहतिजाज(विवाद) पर पुलिस और बलदी टीमें वापिस , मुशयरा बाद में भी ज़बती , ना रसनगी में बी जे पी कारकुनों ने जानवर छीन कर पुलिस के हवाले कर दिया।
हैदराबाद । /14 अक्टूबर ईदालाज़ाही के लिए लाये गए बड़े जानवरों की ज़बती के लिए पुलिस ने आज ख़ुसूसी मुहिम चलाई । पुलिस की कई टीमों ने शहर के मुख़्तलिफ़(अन्य) इलाक़ों का गशत(दौरा) करके बलदिया के ख़ुसूसी गाड़ीयों के साथ बक़रईद के लिए लाये गए बड़े जानवरों को ज़बत करने की कोशिश की जिसे मुक़ामी अवाम ने नाकाम बना दिया ।

इसी तरह का वाक़िया(घटना) बड़ा बाज़ार याक़ूत पूरा में पेश आया जहां कुछ देर के लिए कशीदगी फैल गई । पुलिस कमिशनर ने आज सुबह ही गाकशी को रोकने और इस तरह के वाक़ियात का पता चलाने केलिए अहकामात जारी करते हुए इन्सपैक्टर अन्न और उन के मातहतों को हिदायत दी थी ।
लेकिन पुलिस के बाअज़ ओहदेदारों ने कमिशनर के इन अहकामात पर फ़ौरी हरकत में आते हुए फ़र्ज़शनासी का ग़ैरमामूली मुज़ाहरा करने की कोशिश की और गाउकशी का पता चलाने के बजाय क़ुर्बानी के लिए लाए गए बड़े जानवरों की ज़बती का अमल शुरू करदिया ।

आज शाम बड़ा बाज़ार याक़ूत पूरा में इस वक़्त कशीदगी पैदा होगई जब इन्सपैक्टर रैन बाज़ार ने जी ऐच एमसी के वेटरनरी अमले के हमराह बड़े बाज़ार में मौजूद 15 जानवरों को ज़बत करने केलिए पहूंच गए । एक ताजिर ने पुलिस की इस कार्रवाई पर एतराज़ किया और पुलिस की अचानक कार्रवाई पर एहतिजाज किया जिस पर मुक़ामी अवाम कसीर तादाद में जमा हो गई और पुलिस ज़ुलम बंद करो के नारे लगाना शुरू कर दिए ।

अवाम को मुंतशिर करने के लिए पुलिस ने लाठी चार्ज किया लेकिन मुक़ामी अवाम ने पुलिस की इस कार्रवाई पर एहतिजाज जारी रखा जिस के नतीजा में पुलिस और जी ऐच एमसी अमला वापिस लौटने पर मजबूर हो गया । अवाम ने पुलिस पर इल्ज़ाम आइद किया कि पुलिस गाकशी की रोक थाम के बहाने बड़े जानवरों के ताजिरों को हिरासाँ कररही है ।
इसी तरह के एक और वाक़िया में इलाक़ा मुग़ल पूरा मैं कल्याणी नवाब की दीवढ़ी के क़रीब भी आज कशीदगी पैदा होगई जब मुग़ल पूरा पुलिस ने जी ऐच एमसी के ओहदा के साथ दीवढ़ी के अहाता में मौजूद चंद बड़े जानवरों को ज़बत करने की कोशिश की । मुक़ामी अवाम के एहतिजाज पर पुलिस जानवरों को ज़बत करने में नाकाम रही और वापिस लौट गई ।

आज रात मौसूला इत्तिलाआत के बमूजब इलाक़ा मुशयरा बाद में भी पुलिस ने बड़े जानवरों को ज़ब्त करते हुए गाउशाला मुंतक़िल किया जबकि ना रसनगी इलाक़ा में बी जे पी के कारकुनों ने बड़े जानवरों के ताजिर अख़लाक़ हुसैन पर हमला करते हुए इस के क़बज़े में मौजूद बड़े जानवरों को ज़बरदस्ती छीन कर ना रसनगी पुलिस के हवाले कर दिया और पुलिस ने एकतरफा कार्रवाई करते हुए इस के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया और बादअज़ां उसे गिरफ़्तार कर लिया ।