क़ोबूल-ए-इस्लाम के बाद क़ाबिल-ए-रशक साबित क़दमी

शहर में एक एसे वक़्त जबकि मुस्लिम लड़कियों में बेहयाई और उन की हया सोज़ हरकतों के वाक़ियात मंज़रे आम पर आरहे हैं वहीं दूसरी तरफ़ उन दुख़तराने मिल्लत को शर्मसार करने और उन के लिए इबरत का सामान फ़राहम करने का एक वाक़िया पेश आया । एक मुशर्रफ़ ब इस्लाम लड़की ने लाख मुसीबतों और मसाइल-ओ-हरासानी के बावजूद दीन इस्लाम की अहमियत को साबित कर दिया और अपने शौहर और इस के रिश्तेदारों को पुलिस की हरासानी से बचा लिया । लड़की ने इस्लाम क़बूल करने के बाद अपना नाम ज़ोया फ़ातिमा रख लिया और इस ने एक लड़के अज़हर उल्ज़मां से निकाह भी करलिया और आज पुलिस के आला ओहदेदारों के रूबरू अपने मसला को पेश कर दिया ।

लड़की ने हुक्काम से अपनी फ़रियाद बड़े ही निडर और दिलेराना अंदाज़ में की जिस को देख कर ऐसा लग रहा था कि किसी में इस्लाम की अज़मत अगर दाख़िल होजाए तो इस का जज़बा इमानी बढ़ जाता है और दुनिया से बेखौफ होजाता है । ज़ोया फ़ातिमा ने जो अपने शौहर के हमराह पुलिस इस्टेशन पहूँची थी बिलकुल एसा ही मुज़ाहरा किया और मुकम्मल पर्दा में मौजूद उस लड़की ने पुलिस के आला ओहदेदारों से पुलिस मुलाज़मीन के रवैय्या की शिकायत की । लड़की के वालदैन ने जो राम कोठी इलाक़ा के साकिन हैं , लड़की की गुमशुदगी इत्तिला सुलतान बाज़ार पुलिस इस्टेशन में करवाई ।

फिर होना किया था पुलिस के सब इन्सपैक्टर ने अपनी शख़्सी दिलचस्पी दिखानी शुरू करदी और मुबय्यना तौर पर लड़की के शौहर और इस के रिश्तेदारों को हरासाँ करना शुरू कर दिया । लड़की से पुलिस उसे अजीब किस्म के सवालात करती कि जिस को बयान करना भी लड़की को गवारा नहीं रहा और अब गुज़शता दो दिनों से लड़की के शौहर अज़हर उल्ज़मां के भाई ज़फ़र उल्ज़मां को सुलतान बाज़ार पुलिस ने गैर ज़रूरी तौर पर हिरासत में रखा और उन्हें परेशान कररही है । लड़की ने 6 माह कब्लइस्लाम क़ुबूल किया था । और माह कब्ल लड़की ने निकाह करलिया । ज़ोया फ़ातिमा ने जिन का क़दीम नाम जेलम एम गाला था अपने मसला को गुज़शता रोज़ हक़ूक़-ए-इंसानी कमीशन से रुजू कर दिया था जिस पर सदर नशीन कमीशन ने 2 मार्च तक मुकम्मल रिपोर्ट पेश करने की ए सी पी चारमीनार को हिदायत दी थी ।

इस के बावजूद पुलिस हरासानी व मुबय्यना तौर पर ज़्यादती में इज़ाफ़ा को देख कर ज़ोया ने ठान लिया कि वो अपने आप को और अपने शौहर के तहफ़्फ़ुज़ के लिए किसी पुलिस के आला ओहदेदारों से मसला को रुजू करेगी । ताहम उसे मौक़ा फ़राहम नहीं होरहा था लेकिन आज अपने शौहर के हमदर्दों से पता चलने के बाद इस के शौहर और लड़की ने अफ़ज़ल गंज पुलिस इस्टेशन का रुख किया जहां सिटी पुलिस कमिशनर एक प्रेस कान्फ़्रैंस को ख़िताब करने आने वाले थे लेकिन वो शरीक नहीं होपाए जिस के बावजूद लड़की ने उम्मीद का दामन नहीं छोड़ा और डी सी पी इस्ट ज़ोन गंगा धर से मसला को रुजू कर दिया जिन की हिदायत पर ए से पी सुलतान बाज़ार ने लड़की और इस के शौहर को अपने दफ़्तर तलब किया । बादअज़ां लड़की की फ़रियाद और वाक़िया की तफ़सीलात के बाद ए सी पी भी क़ाइल होगए ।

और हक़ीक़त से वाक़फ़ियत के बाद उन्हों ने मसला की यकसूई करदी । ए सी पी सुलतान बाज़ार मिस्टर सोमेश़्वर राव ने बताया कि लड़की के मसला को हल करलिया गया है और उन के वालदैन को इंतिबाह दिया गया है । उन्हों ने कहा कि लड़की और इस के शौहर को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने के इक़दामात किए जाएंगे । लड़की ने अपनी और अपने शौहर की जान को ख़तरा लाहक़ क़रार दिया और पुलिस से मुकम्मल तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम करने का मुतालिबा किया । लड़की के इल्ज़ाम पर ए सी पी सुलतान बाज़ार ने इस के वालदैन को तलब किया और तहरीरी नोट लिखवाया । और ज़ोया फ़ातिमा या फिर इस के शौहर के ख़िलाफ़ किसी भी किस्म की हरकत पर उन्हें इंतिबाह भी दिया गया ।