कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट की मुअत्तली तेलंगाना की तौहीन

विक़ार आबाद २९। अप्रैल : ( पी टी आई ) : ये कहते हुए कि कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट की पार्लीमैंट से हालिया मुअत्तली तलंगाना के लिए ख़ुद एक तौहीन की बात है सदर तलंगाना राष़्ट्रा समीती मिस्टर के चन्द्र शेखर राव‌ ने आज उन अरकान-ए-पार्लीमैंट से कहा कि वो कांग्रेस को छोड़कर अलहदा रियासत तलंगाना की तहरीक में शामिल होजाएं ।वक़ार आबाद में पार्टी के 11 वें यौम तासीस के जल्सा-ए-आम से मुख़ातब करते हुए मिस्टर चन्द्र शेखर राव‌ ने कहा कि हम ने देखा है कि कांग्रेस ने किस तरह अरकान-ए-पार्लीमैंट को बाहर फेंका है । इस ने तलंगाना की तौहीन की है ।

जिन को बाहर किया गया है वो सिर्फ़ सात या आठ अरकान-ए-पार्लीमैंट नहीं हैं । ये चार करोड़ तलंगाना अवाम की इज़्ज़त नफ़सकी बात है जिसे पार्लीमैंट के बाहर फेंका गया है । उन्हों ने कहा कि आप की पार्टी ने तलंगाना को तक़रीबन दे दिया था लेकिन उसे वापिस ले लिया । आप कहते हैं आप तलंगाना हासिल करेंगे ।

अगर आप इस के लिए संजीदा हैं तो फिर आप इस तौहीन के बाद पार्टी में क्यों बरक़रार रहें ? आप की तौहीन ने हमें भी मजरूह किया है । मैं आप से अपील करता हूँ कि कांग्रेस छोड़ दें और तेलंगाना तहरीक में शामिल हो जाएं । लोक सभा ने मंगल के दिन अलहदा तेलंगाना के मसला पर ऐवान में ख़लल अंदाज़ी पर कांग्रेस के आठ अरकान-ए-पार्लीमैंट को मुअत्तल करदिया । इन तमाम आठ अरकान-ए-पार्लीमैंट का ताल्लुक़ इलाक़ा तेलंगाना से है ।

चन्द्र शेखर राव‌ ने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस ने 2004 में अलहदा तलंगाना के मुतालिबा को क़बूल करने का वाअदा करते हुए टी आर इसके साथइत्तिहाद किया था लेकिन तलंगाना अवाम को धोखा दिया । ये दावा करते हुए कि मीडीया के चंद गोशों की जानिब से टी आर उसकी मुहिम के बारे में ग़लत इत्तिलाआत दी जा रही हैं । उन्हों ने पर ज़ोर अंदाज़ में कहा कि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती किसी पार्टी में ज़म नहीं होगी और अलहदा रियासत के क़ियाम के बाद भी अपनी अलग पहचान बरक़रार रखेगी ।

सिर्फ एक क़ौमी जमात ही के ज़रीया अलहदा रियासत का हुसूल मुम्किन है से मुताल्लिक़ मुहिम चलाने वाली पार्टी बी जे पी पर बिलवासता तन्क़ीद करते हुए उन्हों ने ताज्जुब से कहा कि आया मुल्क में कोई क़ौमी जमात मौजूद है । उन्हों ने कहा कि ये ख़ुद साख़ता क़ौमी जमातों ने इलाक़ाई जमातों के साथ इत्तिहाद करते हुए उन की मदद से इक़तिदार हासिल किया है । उन्हों ने दावा किया कि टी आर ऐस मुस्तक़बिल में क़ौमी सियासत में एक बड़ीताक़त बन कर उभरेगी और मर्कज़ की तेलंगाना की तशकील पर माइल करेगी ।।