कांग्रेस और टी अर एस के ताल्लुक़ात कशीदा

कांग्रेस पार्टी से चुनाव मुफ़ाहमत या फिर इंज़िमाम के मसले पर क़तई फ़ैसले के लिए कुल तलब करदा टी आर एस के तोसि मीटिंग को 3 मार्च तक मुल्तवी कर दिया गया है।

पारलीमानी पार्टी, लेजिसलेचर पार्टी, पोलीट ब्यूरो और स्टेट कमेटी की मीटिंग 01 मार्च को मुनाक़िद होने वाला था ताहम बाज़ वजूहात की बिना पर मीटिंग को मुल्तवी कर दिया गया।

इस मीटिंग में नई रियासत में टी आर एस के मुस्तक़बिल और कांग्रेस से इत्तेहाद जैसे उमोर पर फ़ैसले किए जाने थे। कांग्रेस में इंज़िमाम के बारे में कांग्रेस आला क़ाइदीन और टी आर एस क़ाइदीन के बयानात मुख़्तलिफ़ हैं ताहम वजय शांति एम पी और अरविंद रेड्डी रुकने असेंबली की कांग्रेस में शमूलीयत के बाद दोनों पार्टीयों के ताल्लुक़ात में कशीदगी पैदा होगई।

बताया जाता है कि चन्द्र शेखर राव‌ कांग्रेस हाईकमान के इस रवैये से सख़्त नाराज़ हैं और इस का इज़हार उन्होंने पार्टी क़ाइदीन के साथ मुशावरत में क्या।

उन्हें इस बात पर एतेराज़ है कि कांग्रेस एक तरफ़ टी आर एस से ताल्लुक़ात बेहतर बनाने कोशां है तो दूसरी तरफ़ पार्टी से निकाले गए क़ाइदीन को कांग्रेस में शामिल किया जा रहा है।

ज़राए के मुताबिक़ के सी आर की नाराज़गी के सबब ही उन्होंने मीटिंग को दो दिन तक मुल्तवी करने की सलाह दी ताकि कांग्रेस पार्टी पर अख़लाक़ी दबाओ बढ़ाया जा सके।

ताहम पार्टी के एक क़ाइद ने कहा कि 01 मार्च को अमावस के सबब मीटिंग मुल्तवी किया गया क्युंकि ये दिन हिंदू अक़ीदा के मुताबिक़ बदशगोन समझा जाता है। अगरचे पार्टी की मीटिंग मुल्तवी किया गया ताहम चन्द्र शेखर राव‌ सीनीयर क़ाइदीन से तेलंगाना में पार्टी के रोल के बारे में मुसलसिल मुशावरत में मसरूफ़ हैं।