कांग्रेस की ग़लत हुक्मरानी फ़लाही इस्कीमात की नाकामी का सबब

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के सी आर ने कहा कि आरोग्य श्री , ग़रीब ख़ानदानों में सफ़ैद राशन कार्ड्स की तक़सीम और तलबा-ए-में फ़ीस रेिंबर्समेंट जैसी फ़लाही इस्कीमात की नाकामी की असल वजह पिछ्ले 10 साल के दौरान आंध्र प्रदेश पर हुकूमत करनेवाली कांग्रेस की ग़लत हुक्मरानी है।

के सी आर ने कहा के हुकूमत की फ़लाही इस्कीमात का मज़ाक़ उड़ाते हुए कहा कि इलाके तेलंगाना में सिर्फ़ 88 लाख ख़ानदान बताए गए थे और इस के बरख़िलाफ़ एक करोड़ 70 लाख ख़ानदानों के लिए राशन कार्ड जारी किए गए जिन में 91 लाख सफ़ैद राशन कार्ड्स थे।

एसा ही मसला ग़रीबों को घर की फ़राहमी की फ़लाही इस्कीम का था। जिस के लिए माज़ी की हुकूमत की तरफ़ से पाबंदी से रक़ूमात मंज़ूर की जा रही थी लेकिन हक़ीक़त में ना कहीं कोई घर बनाया गया था और ना ही कोई इस से फ़ायदा उठाया था।

फ़ीस रेिंबर्समेंट का भी एसा ही मसला था जिस में कई बोग्स कॉलेजस को जिन के पास ऑल इंडिया टेक्नीकल एजूकेशन कौंसिल के रहनुमा ख़ुतूत के मुताबिक़ कोई इनफ़रास्ट्रक्चर ही नहीं था लेकिन इन कॉलेजों को फ़ीस रेिंबर्समेंट के नाम पर रक़ूमात फ़राहम की जा रही थी। के सी आर ने कहा कि एसे कॉलेजों का पता चलाना हुकूमत की ज़िम्मेदारी होती है।