कांग्रेस के डूबते जहाज़ को हलिफ़ों ने भी छोड़ दिया

कांग्रेस और उसकी हलीफ़ पार्टीयों के दरमियान कशीदगी की ख़बरों के दौरान बी जे पी ने आज कहा कि कांग्रेस एक डूबता हुआ जहाज़ है जिस को इस के मुसाफ़िर ने छोड़ दिया है। सोनिया गांधी जिस जहाज़ को बचा नहीं सकतीं मनमोहन सिंह माज़ी की दासतान हैं और राहुल गांधी नाकाम होचुके हैं।

ये तमाम जानते हैं कि कांग्रेस और यू पी ए ने हिन्स्दुतान को परेशान कर दिया है। कांग्रेस की हलीफ़ पार्टीयां दीगर मुक़ामात पर ज़रख़ेज़ सब्ज़ाज़ार तलाश कर रही हैं। बी जे पी के तर्जुमान रवी शंकर प्रसाद ने कांग्रेस और एन सी पी के दरमियान कशीदगी की ख़बरों पर रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए कहा कि शरद पवार जारिया माह के अवाइल में दिल्ली में विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात कर चुके हैं।

इस ख़बर की शरद पवार ने तरदीद की है। बी जे पी के तर्जुमान ने कहा कि कांग्रेस की हलीफ़ पार्टीयां अपनी नाराज़गी का इज़हार इस लिए कररही हैं क्योंकि कांग्रेस अब नजातदिहंदा नहीं रही। उन्होंने कहा कि इस में क्या ख़राबी है क्योंकि इस से मुल्क के रुजहान की अक्कासी होती है।

चिदम़्बरम ने बी जे पी के बारे में सवाल किया है कि बी जे पी के साथ कौनसा हलीफ़ है। तर्जुमान ने कहा कि वो यही सवाल चिदम़्बरम से कांग्रेस के बारे में करना चाहते हैं। हालाँकि मायावती (बी एस पी) और मुलाय‌म सिंह यादव (एस पी) यूपी ए को बाहर से ताईद फ़राहम कररहे हैं लेकिन उन्होंने अपनी नाराज़गी ज़ाहिर करदी है। डी एम के यू पी ए से दूरी इख़तियार कर चुकी है। अब यू पी ए का कौनसा हलीफ़ बाक़ी है।