कांग्रेस के मीरा कुमार या शनडे को वज़ीर-ए-आज़म बनाने का इमकान : मायावती

नोएडा 15 अक्टूबर (पी टी आई) चीफ़ मिनिस्टर उत्तरप्रदेश मायावती ने आज कहा कि कांग्रेस स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार या मर्कज़ी वज़ीर सुशील कुमार शनडे को वज़ीर-ए-आज़म मुक़र्रर कर सकती है ताकि दलित वोट यूपी असैंबली इंतिख़ाबात में तक़सीम किए जा सकें।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस दलित वोटों को तक़सीम करने की कोशिश कररही ही, लेकिन वो कुछ नहीं करसकती। पार्टी बाबू जगजीवन राम की दुख़तर होने की बिना पर मीरा कुमार को या मर्कज़ी वज़ीर सुशील कुमार शनडे को वज़ीर-ए-आज़म मुक़र्रर करसकती ही। वो नोईडा मैं मुतनाज़ा दलित आई कान पार्क का इफ़्तिताह कर रही थीं।

उन्हों ने कहा कि मर्कज़ की कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत मख़लूत हुकूमत को यू पी की तरक़्क़ी से कोई दिलचस्पी नहीं है। वो उन की बुंदेलखंड, पूर्वांचल और मग़रिबी यूपी को अलहदा रियासत क़रार देने की तजवीज़ पर भी तवज्जा नहीं दे रही है। मर्कज़ी फंड्स में यू पी को इस का मसतहक़ा हिस्सा भी नहीं दिया जा रहा है। उन्हों ने कहा कि 2007-08 से 2010-11 के दरमयान जुमला 21,385 रुपय मर्कज़ी हुकूमत से यू पी को वसूल तलब हैं, जिस की बिना पर कई तरक़्क़ीयाती पराजकटस मुंजमिद हो गए हैं । उन्हों ने एक ख़ुसूसी पिया केज का मुतालिबा भी किया था , लेकिन मर्कज़ ने उसे भी मुस्तर्द कर दिया।