कांग्रेस पार्टी को अवाम से क़रीब करने का अज़म

उत्तम कुमार रेड्डी ने तेलंगाना प्रदेश कमेटी का सदर नामज़द करने पर सदर कांग्रेस सोनीया गांधी से इज़हार-ए-तशक्कुर और सीनीयर क़ाइदीन के तजुर्बे और नौजवान क़ाइदीन के जोश-ओ-ख़ुरोश से भरपूर इस्तेफ़ादा करते हुए कांग्रेस पार्टी को मुस्तहकम करने के अज़म का इज़हार क्या।

ए आई सी सी की तरफ से अहकामात जारी करने के बाद अपने घर पर प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि अगर किसी बी सी तबक़ा के क़ाइद को सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी नामज़द किया जाता तो बेहतर होता था ताहम वो पार्टी हाईकमान के फ़ैसले का एहतेराम करते हैं।

हाईकमान ने उन पर जो भरोसा किया है इस पर वो खरे उतरने की हर मुम्किन कोशिश करेंगे। उत्तम कुमार रेड्डी ने कहा कि पार्टी को देही सतह से मुस्तहकम करने के लिए देही कमेटीयों के साथ मंडल और अज़ला कमेटीयों में भी बड़े पैमाने पर तबदीलीयां लाएंगेगे। पार्टी से वफ़ादारी निभाने वाले और ओहदों से महरूम रहने वाले क़ाइदीन का इंतेख़ाब करते हुए उन्हें ओहदे देंगे। पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन के तजुर्बात और नौजवान क़ाइदीन के जोश-ओ-जज़बा को वो कांग्रेस पार्टी के इस्तेहकाम के लिए इस्तेमाल करेंगे।

ज़ात पात मज़हब से बालातर होकर तमाम तबक़ात के क़ाइदीन की ख़िदमात से भरपूर इस्तेफ़ादा करेंगे। नौजवानों को कांग्रेस पार्टी में शामिल करने के लिए ख़ुसूसी मुहिम का भी आग़ाज़ करेंगे। उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत में टी आर एस हुकूमत अवाम की तवक़्क़ुआत को पूरा करने में नाकाम होगई है। सदर कांग्रेस सोनीया गांधी ने अलाहिदा तेलंगाना रियासत तशकील दिया है ताहम इक़तिदार की आड़ में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ दूसरी जमातों को नुक़्सान पहुंचाने की ग़ैर अख़लाक़ी हरकत कररहे हैं जिस की वो सख़्त मज़म्मत करते हैं।

हुकूमत की फ़लाही स्कीमात रास्ता भटक रही हैं ग़रीब अवाम इस के समरात से महरूम हैं। कांग्रेस पार्टी असेंबली और असेंबली के बाहर अवामी मसाइल पर हुकूमत को झंझोड़ने का कोई भी मौक़ा ज़ाए नहीं करेगी।

सदर तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी ने कहा कि उन्हें जंगी जहाज़ चलाने का भी तजुर्बा है। अवामी ख़िदमात के लिए उन्होंने सरकारी मुलाज़िमत से स्तीफ़ा दिया है। उन्होंने तेलंगाना में कांग्रेस पार्टी को मुस्तहकम करने के लिए काम करने वाले पोंनाला लक्ष्मीया से भी इज़हार-ए-तशक्कुर किया।