कांग्रेस में उम्मीदवारों की कोई क़िल्लत नहीं

सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बी सत्य नारायना ने दिल्ली में ग़ुलाम नबी आज़ाद से मुलाक़ात करने के बाद कहा कि दो या तीन दिन में कांग्रेस पार्टी के ज़िमनी इंतेख़ाबात के उम्मीदवारों का ऐलान कर दिया जाएगा ।वाज़ेह रहे कि मिस्टर बी सत्य नारायना कल ही चीफ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी के इलावा वुज़रा और चंद कांग्रेसी क़ाइदीन से मुलाक़ात के बाद पार्टी उम्मीदवारों की फ़हरिस्त के साथ दिल्ली रवाना हो चुके हैं ।

रात में उन्हों ने मर्कज़ी वज़ीर सेहत-ओ-इंचार्ज आंध्रा प्रदेश कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद से रियासत के ताज़ा सयासी सूरत-ए-हाल ज़िमनी इंतेख़ाबात और दूसरे मसाइल पर मुशावरत की । आज उन्हों ने मीडिया से बात चीत करते हुए कहा कि ज़िमनी इंतेख़ाबात में कांग्रेस पार्टी को मुक़ाबला करने उम्मीदवारों की क़िल्लत पैदा होने की तरदीद करते हुए कहा कि

मीडिया का एक मख़सूस गोशा कांग्रेस की इंतिख़ाबी मुहिम को सुबू ताज करने के मक़सद से उम्मीदवारों की क़िल्लत होने की झूटी तशहीर कर रहा है जिस में कोई हक़ीक़त नहीं है और ना ही इसी ख़बरों पर रियासत के अवाम एतबार करेंगे । 18 असेंबली हलक़ों में एक एक हलक़ा के लिए कांग्रेस के कई दावेदार मौजूद हैं ।

कांग्रेस को इन क़ाइदीन में इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करना पड़ रहा है । बेशतर हलक़ों में कांग्रेस का ताक़तवर मौक़िफ़ है जिस में अपोज़ीशन जमाअतें और उन के मातहत मीडिया में खलबली मची हुई है । हुकमरान कांग्रेस के ताल्लुक़ से अवाम में ग़लतफ़हमी पैदा करने उम्मीदवारों की क़िल्लत होने की झूटी तशहीर की जा रही है ।

उन्हों ने कहा कि मुक़ाबला करने वाले उम्मीदवारों के नामों को तक़रीबन क़तईयत दे दी गई है । दो तीन दिन बाद कांग्रेस हाईकमान इस का सरकारी तौर पर ऐलान करेगी ।

उन्हों ने कहा कि प्रदेश कांग्रेस कमेटी आमिला तशकील देने की तमाम त्यारियां मुकम्मल होचुकी थीं ताहम ज़िमनी इंतेख़ाबात के पेश नज़र इस के ऐलान में ताख़ीर होर ही है ।

ज़िमनी इंतेख़ाबात के बाद प्रदेश कांग्रेस आमिला के साथ बोर्ड-ओ-कारपोरेशन के नामज़द ओहदों पर भी तक़र्रुरात किये जाएंगे ।