कांग्रेस रुक्न असेंबली जय प्रकाश रेड्डी फीर्का परस्त

कांग्रेस के दौर-ए-इक्तदार में कांग्रेस से ताल्लुक़ रखने वाले अराकान‍ए‍असेंबली फ़िर्का वाराना तशद्दुद बरपा करने की कोशिश में मुब्तला रहते हैं, जिस के पेशे नज़र कांग्रेस के दौर में रियासत के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर फ़िर्का वाराना वाक़ियात रौनुमा हुए हैं।

इन ख़्यालात का इज़हार तेल्गूदेशम रियास्ती क़ाइद मिस्टर यूनुस अक़बानी ने नुमाइंदा सियासत महबूब ख़ान से ग़ैर रस्मी मुलाक़ात पर कीया, और कहा कि सिंगा रेड्डी के फ़सादाद की मुकम्मील ज़िम्मेदारी सिंगा रेड्डी के रुकन असेंबली जय‌ प्रकाश रेड्डी पर आइद करते हुए उन्हें गिरफ़्तार करने का पुलिस आला ओहदेदारान से ख़ाहिश की।

मिस्टर यूनुस अक़बानी ने कहाकि मिस्टर जय प्रकाश रेड्डी का ताल्लुक़ फीर्का परस्त जमातों से है जबकि वो भारतीय जनता पार्टी के साबिक़ रुकन लोक सभा मीदक मिस्टर टी नरेंद्र के क़रीबी रफ़ीक़ों में शुमार किए जाते हैं।

सिंगा रेड्डी फ़सादाद में मुसल्मानों की ज़ाइद अज़ एक करोड़ रूपियों की अम्लाक को नुक़्सान पहुंचा।रियास्ती हुकूमत उस की पा बजाई करने का भी मुतालिबा किया। पुलिस के एकतरफा रवैया पर अपने शदीद रंज-ओ-मलाल का इज़हार करते हुए उन्हों ने कहाकि 29तारीख़ की शब तक़रीबन चार घंटे तक ग़ैर समाजी अनासिर की जानिब से मुस्लमानों की अम्लाक को दिल आज़ार तौर पर नुक़्सान पहुंचाया जाता रहा और पुलिस तमाशाई बनी रही। जिस की बिना पर उन्हों ने सिंगा रेड्डी ज़िला एस पी का फ़ौरी तौर पर तबादला अमल में लाने और पुलिस रवैया की अदालती तहक़ीक़ात कराने का मुतालिबा किया।

बी जे पी क़ाइद मिस्टर पवन कुमार मदीराज की जानिब से सोशीयल नेटवर्क वेबसाइट फेसबुक पर मक्का मुअज़्ज़मा की इहानत के ख़िलाफ़ उन्हें फ़ौरी तौर पर गिरफ़्तार करने का भी रियास्ती हुकूमत से मुतालिबा किया।