कांग्रेस लीडर सुलतान अहमद की आज टी आर एस में शमूलीयत

कांग्रेस के साबिक़ रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल सुलतान अहमद और उन के फ़र्ज़ंद मुहम्मद ज़ुल्फ़क़ार अहमद ज़रई मार्किट कमेटी के सदर नशीन अपने हामीयों के साथ 27 फरवरी को चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्र शेखर राव् से मुलाक़ात करते हुए टी आर एस में शमूलीयत इख़तियार करलींगे।

ज़िला आदिलाबाद से ताल्लुक़ रखने वाले सुलतान अहमद का शुमार कांग्रेस के सीनीयर क़ाइदीन में होता है, वो क़ानूनसाज़ कौंसिल की नुमाइंदगी के अलावा तंज़ीमी ओहदों पर भी फ़ाइज़ रह चुके हैं। उन्होंने कांग्रेस पार्टी के इस्तिहकाम में अहम रोल अदा किया, ताहम पार्टी में नजरअंदाज़ करने के सबब वो कुछ दिनों से पार्टी सरगर्मीयों से दूर थे।

अब चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना, वुज़रा और टी आर एस क़ाइदीन की ख़ाहिश पर उन्होंने टी आर एस में शमूलीयत का फ़ैसला किया है। वो चार बजे अपने हामीयों के साथ चीफ़ मिनिस्टर कैंप ऑफ़िस पहुंच कर के चन्द्रशेखर राव‌ से मुलाक़ात करते हुए टी आर इसमें शामिल हो जाऐंगे।

सुलतान अहमद ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना की तहज़ीब-ओ-तमद्दुन से वो बख़ूबी वाक़िफ़ हैं, रियासत तेलंगाना के लिए उन के इक़दामात नाक़ाबिल फ़रामोश हैं,अक़लियती बजट में इज़ाफ़ा, शादी मुबारक स्कीम, अजमेर शरीफ़ में रुबात का क़ियाम और दुसरे फ़लाही स्कीमों से वो बेहद मुतास्सिर हुए हैं। उन्होंने बताया कि सुनहरे तेलंगाना की तशकील में तआवुन के लिए वो हुक्मराँ जमात में शामिल हो रहे हैं।

उन्होंने टी आर एस को एक सेक्युलर जमात क़रार देते हुए कहा कि इस पार्टी में मज़हबी और तबक़ाती भेद भाव नहीं है, मुहम्मद महमूद अली को तेलंगाना रियासत का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर बनाना इस बात का सबूत है। उन्होंने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ एक वीज़न रखते हैं, उनके पास हर ज़िला की तरक़्क़ी के लिए एजंडा है।