कांग्रेस हुकूमत में रियासत का जमहूरी निज़ाम तबाह

इद-ए-अप्पोज़ीशन मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने कहा कि रियास्ती कांग्रेस हुकूमत के ख़िलाफ़ अवामी ब्रहमी-ओ-मुख़ालिफ़त में रोज़ बरोज़ अज़ाफ़ा होरहा है लिहाज़ा इस सूरत-ए-हाल के पेशे नज़र आइन्दा मुनाक़िद होने वाले आम इंतिख़ाबात में क़तई तौर पर यकतरफ़ा इंतिख़ाबी नताइज ही हासिल होने की क़वी तवक़्क़ो का इज़हार किया और कहाकि रियासत में कांग्रेस के बरसर-ए-इक्तदार आने के बाद सारा जमहूरी निज़ाम तबाह होकर रह गया है। बिलख़सूस रियास्ती हुकूमत को जमहूरीयत पर ज़रा भी ईक़ान दिखाई नहीं देता है। आज यहां तेलगुदेशम मुक़न्निना पार्टी ऑफ़िस में इन से मुलाक़ात करने वाले अख़बारी नुमाइंदों से ग़ैर रस्मी बातचीत करते हुए साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर-ओ-क़ाइद-ए-अप्पोज़ीशन मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने कहा कि जमहूरी इक़दार का तहफ़्फ़ुज़ करने के लिए रियासत में बाएं बाज़ू जमातों के साथ मिलकर काम करने के लिए तेलगुदेशम पार्टी हमेशा तैय्यार है।

उन्हों ने अपने इस यक़ीन का इज़हार किया कि हालात के एतबार से एक बार बहरे सूरत मिलकर काम करने केलिए बाएं बाज़ू जमातें पहल ज़रूर करेंगे। ताहम हर पार्टी का एजंडा इस पार्टी केलिए इंतिहाई ए हमीयत का हामिल होगा। उन्हों ने कहाकि तेलगुदेशम पार्टी किसी वक़्त भी कांग्रेस पार्टी से हरगिज़ कोई समझौता नहीं किया और अपने इस मौक़िफ़ की रोशनी में शराब सनडीकट और शराब माफ़िया मुआमला में किसी तरह भी तफ़सीली-ओ-जामि मुबाहिस को ज़रूरी क़रार दिया और कहाकिऐवान में शराब मुआमलों के मसला पर होने वाले मुबाहिस का ख़ौरमक़दम किया जाएगा और अगर ऐवान में शराब माफ़िया-ओ-शराब सनडीकट मुआमलतों पर मुबाहिस ना होने की सूरत में तेलगुदेशम पार्टी असेंबली में वाक़्य चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी चैंबर के रूबरू एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म करने का सख़्त इंतिबाह दिया और कहाकि शराब सिंडीकेटों में मोलव्विस वुज़रा के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का परज़ोर मुतालिबा किया,

और हुकूमत पर अपने दबाओ में अज़ाफ़ा करने केलिए दीगर जमातों के साथ ताल मेल बरक़रार रखते हुए अपनी जद्द-ओ-जहद को जारी रखा जाएगा। शराब सनडीकटों से भारी रक़ूमात हासिल करने वालों-ओ-देने वालों को गिरफ़्तार तो किया गया लेकिन ऐन्टी कुरप्शन ब्यूरो रिपोर्ट के सफ़ा नंबर 6 में शामिल रियास्ती वुज़रा, अरकान असेंबली वग़ैरा को आख़िर क्यों गिरफ़्तार नहीं किया गया? ए सी बी रिपोर्ट का सफ़ा नंबर 6 ग़ायब होने की सूरत में ए सी बी रिपोर्ट में टियामप्रिंग करने के ज़रूर शकूक-ओ-शुबहात पैदा होंगे। उन्हों ने कहाकि पोलावरम पराजकट से मुताल्लिक़ तमाम दस्तावेज़ात में टिया मप्रिंग, उलट फेर करने वाले कांग्रेस क़ाइदीन के लिए ऐन्टी कुरप्शन ब्यूरो रिपोर्ट में उलट फेर करना इन केलिए कोई बड़ा काम नहीं है।

इस के इलावा ओबलापोरम माइनिंग कारपोरेशन की बे क़ाईदगियों के मुआमलतों में कर्नाटक लोक आयवकत के शदीद रद्द-ए-अमल पर कर्नाटक काबीना से मिस्टर जी जनार्धन रेड्डी को गवर्नर कर्नाटक ने फ़िलफ़ौर इक़दाम करते हुए बरतरफ़ करदिया जबकि रियासत में वुज़रा पर भी कई बे क़ाईदगियों में मोलव्विस पाए जाने के इल्ज़ामात आइद किए जाने के बावजूद आख़िर कार्रवाई क्यों नहीं की जा रही है वाज़ेह करने का मुतालिबा किया? और दरयाफ़त किया कि आख़िर रियासत कर्नाटक में एक क़ानून और यहां आंधरा प्रदेश में एक और क़ानून रहेगा? क़ाइद-ए-अप्पोज़ीशन ने कहाकि सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी-ओ-वज़ीर ट्रांसपोर्ट मिस्टर बी सत्य ना रावना का तज़किरा करते हुए कहाकि इबतदा-ए-में उन्हों ने दरयाफ़त किया था कि आया शराब का कारोबार करना कोई जुर्म है?

बादअज़ां उन्हों ने सिर्फ 20 ता 30 शराब की दूकानें उन की पाई जाने का इज़हार किया था और अब वो इस बात से इनकार करते हुए ये कह रहे हैं कि मज़कूरा दूकानें (वायन शॉप्स वग़ैरा) उन के दोस्त अहबाब वग़ैरा के हैं। लेकिन शराब के कारोबार-ओ-दूकानों से उन का कोई तअल्लुक़ ना रहने का इज़हार किया। मिस्टर चिरंजीवी की रियास्ती असेंबली में नशिस्त का ताय्युन ना होने की वजह से आज भी प्रजा राज्यम पार्टी के कांग्रेस पार्टी में ज़म ना होने का इज़हार किया जा रहा है। अगर वाक़ई मिस्टर चिरंजीवी को डिप्टी लीडर कांग्रेस नामज़द किया जाता है तो वो चीफ़ मिनिस्टर के बाज़ू वाली नशिस्त पर ही बैठ सकते हैं। उन्हों ने कहाकि चिरंजीवी को इक़तिदार-ओ-कुर्सी की हवस बहुत है।

मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू ने कांग्रेस-ओ-चिरंजीवी को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहाकि कुर्सी केलिए ही ये सब ड्रामे किए जा रहे हैं। उन्हों ने तेलंगाना राष़्ट्रा समीती को हदफ़ मलामत बनाते हुए कहाकि दरहक़ीक़त पोलावरम पराजकट टनडरों में पेश आएं बे क़ाईदगियों को सब से पहले तेलगुदेशम पार्टी ने ही बेनकाब किया था जिस की वजह से ही टी आर ऐस असेंबली में तेलगुदेशम पार्टी को अपनी तन्क़ीद का निशाना बना रही है।

जबकि तेलंगाना राष़्ट्रा समीती, वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी के दौरा तेलंगाना पर इन का गरमजोशाना इस्तिक़बाल करवाया जाता है और तेलगुदेशम क़ाइद यानी मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू के दौरा तेलंगाना के मौक़ा पर उन पर (नायडू पर) टी आर ऐस कारकुनों के ज़रीया पथराओ करवाया गया। इस तरह टी आर ऐस-ओ-वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के माबैन अंदरूनी तौर पर साज़ बाज़ पाया जा रहा है।