काकातिया उत्सव में उर्दू का ख़ुसूसी प्रोग्राम

कल हिंद मुशायरा, महफ़िल क़व्वाली और कामेडी शो
वरंगल,17 जनवरी:( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)ज़िला कलैक्टर राहुल बोज्ह ने कहा कि उर्दू ज़बान के फ़रोग़-ओ-बक़ा के लिए ज़िला वरंगल में हरमुमकिन कोशिश की जाएगी। वरंगल में उर्दू बोलने, समझने और पढ़ने लिखने वालों की तादाद बहुत ज़्यादा है। उर्दू मीठी और शीरीं ज़बां है।

इस ज़बान को फ़रोग़ देने के लिए जश्न काकतीया तक़ारीब के ज़िम्न में महफ़िले ग़ज़ल, कल हिंद मुशायरा, महफ़िले क़व्वाली का शानदारा इनइक़ाद के लिए तैय्यारीयां ज़ोरों पर हैं। ज़िला इंतिज़ामीया की जानिब से वरंगल में पहली बार बैन अलाव को अम्मी शौहरत-ए-याफ़ता फ़नकारों के ज़रीये वरंगल में रंगा रंग तक़ारीब का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है।

ज़िला कलैक्टर राहुल बोज्ह ने कहा कि 18जनवरी को बरोज़ जुमा बवक़्त 6 बजे शाम इस्लामीया कॉलिज वरंगल में महफ़िले ग़ज़ल का इनइक़ाद अमल में लाया जा रहा है। जिसमें बैनुलअक़वामी शौहरत-ए-याफ़ता ग़ज़लगो फ़नकार ख़ान अतहर ऐंड पार्टी मारूफ़ शारा-ए-किराम के ग़ज़लों को पेश करेंगे।

मुमताज़ मज़ाह निगार हबीब क़दीर और के बी जानी अपनी फ़नकाराना सलाहीयतों से महफ़िल को गर्माएंगे। मुक़ामी गुलूकार जनार्धन, मिर्ज़ा एहसानुल्लाह बैग, मिसबाह-ओ-दीगर गाने-ओ-ग़ज़लें पेश करेंगे। ज़िला कलैक्टर ने कहा कि 19जनवरी को 8बजे शब इस्लामीया कॉलिज वरंगल में कल हिंद मुशायरे का इनइक़ाद अमल में आएगा।

जिस में मुल्क के मुमताज़ शौहरत-ए-याफ़ता शारा-ए-किराम को मदऊ किया गया है। वरंगल में पहली बार शिरकत करनेवाले शारा-ए-किराम में मंज़र भोपाली, अशोक साहिल, सुंदर मालेगाओं, डाक्टर ख़ालिद अनवर, आज़म बदाइयों, जौहर कानपूरी, मुहतरमा शबीना अदीब,मुहतरमा शामा सिंह सुबा, मुहतरमा रुइना तबस्सुम,असलम फ़रशूरी, सरदार असर, एब्रहीम ख़ान अय्याज़, अशफ़ाक़ असफ़ी, टीपकल जगतयाली, फेरोज़‌ रशीद, के अलावा मेज़बान शारा-ए-किराम में इक़बाल शैदाई, नादिर उसलूबी, ताज मुज़्तर, मह्शर,अजमल मुहसिन, सादिक़ अहमद सादिक़, खाजा बीख़ोद, इक़बाल दर्द, अलीउद्दीन गौहर, डाक्टर अनीस अहमद सिद्दीक़ी शामिल हैं। कलैक्टर वरंगल ने कहा कि 21जनवरी को 8बजे शब इस्लामीया कॉलिज वरंगल में बैनुलअक़वाम शौहरत-ए-याफ़ता मुमताज़ क़व्वाल नसीर अहमद ख़ान वारसी, नज़ीर अहमद ख़ान वारसी ऐंड पार्टी क़व्वाली पेश करेंगे।

ख़वातीन के लिए पर्दे के लिए आलहदा इंतिज़ाम किया गया है। और साथ ही साथ सर्दी से बचने के लिए ख़ुसूसी शामियानों का इंतिज़ाम किया गया है। कलैक्टर ने वरंगल के तमाम शहरयान से शिरकत की ख़ाहिश की है। बलदिया और पुलिस का माक़ूल इंतिज़ाम किया जा रहा है। उन्होंने कहा कि इन तक़ारीब में वरंगल से वाबस्ता मर्कज़ी वज़ीर समाजी इंसाफ‌ बलराम नाय‌क, रियास्ती वुज़रा बिस्वा राजू सारिया, पुन्नाला लकशमिया, गर्वनमैंट व्हीप गंडरा वेंकट रमना रेड्डी, के अलावा तमाम अरकान एसेम्बली, तमाम ऐम एल सीज़, रुकन राज्य सभा गुंडो सुधारानी विदेगर शिरकत करेंगे।

कल हिंद मुशायरा के कन्वीनर डी पी आर ओ वरंगल वेंकट रमना ,महफ़िल क़व्वाली के कनूनीर ऐस ऐम सईद और एम ए नईम हैं। राहुल बोज्ह ने इन प्रोग्रामों को कामयाब बनाने के लिए मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से वाबस्ता ओहदेदारों के साथ इजलास मुनाक़िद किया। जिस में बलदिया की जानिब से एडीशनल कमिशनर शाहिद मसऊद, डी एस पी, अलक्टरेस्टी, ज़िला परिषद, डी पी आर ओ वेंकट रमना, दीगर ओहदेदार शरीक थे।

इस मौक़े पर वरंगल के चंद मुअज़्ज़िज़ हज़रात को भी मदऊ किया गया था जिस में डाक्टर अनीस अहमद सिद्दीक़ी, सय्यद मुस्तफ़ा कादरी कमाल पाशाह, मह्शर, ताज मुज़्तर, सय्यद मख़दूम मुहीउद्दीन, दीगर मौजूद थे।इस मौक़े पर कलैक्टर ने जश्न काकतीय तक़ारीब का ख़ुसूसी पोस्टर और ख़ुसूसी दावत नामों की रस्म इजराई अंजाम दी।