कामा रेड्डी हल्क़ा असेंबली के राय दहिन्दों का कांग्रेस की जानिब रुजहान

निज़ामाबाद के हल्क़ा असेंबली कामा रेड्डी में कांग्रेस, टी आर एस और बी जे पी के दरमियान सहि रुख़ी मुक़ाबला है, ताहम इंतिख़ाबी मुहिम के आख़िरी ऐयाम में कांग्रेस के हक़ में राय दहिन्दों के रुजहान में इज़ाफ़ा हुआ है। पार्टी के उम्मीदवार और साबिक़ वज़ीर मुहम्मद अली शब्बीर ने गुज़िश्ता पाँच बरसों के दौरान रुक्न असेंबली ना होने के बावजूद इलाक़ा की तरक़्क़ी के लिए जो इक़दामात किए, अवाम इस के मोतरिफ़ हैं।

इसी बुनियाद पर मुहम्मद अली शब्बीर को यक़ीन है कि राय दहिन्दे भारी अक्सरियत से कामयाब करेंगे। कामा रेड्डी असेंबली हल्क़ा के तहत चार मंडल हैं जिन में कामा रेड्डी, गोलकुंडा, भकनोर और माचा रेड्डी शामिल हैं।

बताया जाता है कि इन चार मंडलों में इंतिख़ाबी मुहिम के इब्तिदा में कांग्रेस और टी आर एस के दरमियान सख़्त मुक़ाबला देखा जा रहा था, ताहम इंतिख़ाबी मुहिम के इख़तेताम तक राय दहिन्दों का झुकाव कांग्रेस के हक़ में देखा जा रहा है।

उन्हों ने कहा कि हर मंडल में बर्क़ी सब स्टेशन क़ायम करते हुए आबपाशी और घरैलू सरब्राही के इंतेज़ामात किए। कामा रेड्डी असेंबली हल्क़ा से जुमला 10 उम्मीदवार मैदान में हैं, जिन में वाई एस आर कांग्रेस पार्टी का उम्मीदवार भी शामिल है।