किरण कुमार रेड्डी तेलंगाना अवाम के लिए बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर नाक़ाबिले क़ुबूल

साबिक़ रियास्ती वज़ीर कांग्रेस के रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि अगर किरण कुमार रेड्डी सी डब्लयू सी के फ़ैसला से इत्तिफ़ाक़ नहीं करते तो तेलंगाना के कांग्रेस क़ाइदीन और अवाम बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर क़ुबूल नहीं करते।

हल्क़ा असेंबली कामा रेड्डी के मुख़्तलिफ़ मंडलों के 800 से ज़ाइद तेलुगु देशम, टी आर एस और वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के क़ाइदीन और सरगर्म कारकुनों बाशमोल सरपंचस वग़ैरा गांधी भवन पहूंच कर कांग्रेस पार्टी में शमूलीयत इख़्तियार की।

इंदिरा भवन में मुनाक़िदा एक तक़रीब से ख़िताब करते हुए मुहम्मद अली शब्बीर ने ये बात बताई। इस मौक़ा पर कांग्रेस के रुक्न पार्लीयामेंट सुरेश शटकार के इलावा दूसरे क़ाइदीन भी मौजूद थे।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि किरण कुमार रेड्डी को अगर सी डब्लयू सी का फ़ैसला क़ुबूल नहीं है तो वो अपना रास्ता चुन सकते हैं मगर ग़ैर ज़रूरी तौर पर दोनों इलाक़ों के अवाम के दरमयान जो दराड़ पैदा की जा रही है वो काबिले मुज़म्मत है। पानी की तक़सीम को चीफ़ मिनिस्टर ग़ैर ज़रूरी मुतनाज़ा बना रहे हैं।

हिंदुस्तान की नदियों से पाकिस्तान और बंगला देश को पानी तक़सीम हो सकता है और मुल्क में एक ही दरियाइयों से 4 ता 5 रियास्तों को पानी तक़सीम हो सकता है तो दो तेलुगु रियास्तों में पानी तक़सीम क्यों नहीं हो सकता।