किरण हुकूमत तशहीर में मगन, बजट की ताईद मुम्किन नहीं

अपोज़ीशन तेलगुदेशम पार्टी ने बजट अफ़शा-ए-इत्तिलाआत को मामूली समझ कर नजर अंदाज़ करदेने का चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी पर इल्ज़ाम आइद किया और कहाकि हुकूमत सिर्फ बड़े पैमाने पर तशहीर और काग़ज़ी आदाद-ओ-शुमार तक ही महदूद होकर रियास्ती बजट में ग़रीब अवाम के लिए कोई राहत बख़श ऐलान करने से क़ासिर रही। लिहाज़ा बजट की तजावीज़ पर अज़सर-ए-नौ ग़ौर करके मोस्सर-ओ-मुसबत इक़दामात करने का अपोज़ीशन ने हुकूमत से पुरज़ोर मुतालिबा किया। आज यहां ऐवान में हुकूमत के पेश करदा साल 2012-2013 -के बजट पर जारी मुबाहिस में हिस्सा लेते हुए मिस्टर आर चंद्रशेखर रेड्डी ने ये बात कही और बताया कि हुकूमत के पेश करदा बजट से ना सिर्फ अपोज़ीशन जमातों को बल्कि अवामको भी काफ़ी मायूसी हुई क्योंकि बजट में मुख़तस करदा रक़ूमात सिर्फ़ पाउडर, इसनो वग़ैरा के लिए ही ख़र्च किए जा सकें गे। उन्हों ने कहाकि हुकूमत ने अपने बजट के ज़रीया इंसानी जसामत को ताक़तवर बनाकर पैरों को कमज़ोर करदेने के मानिंद इक़दामात करने की कोशिश की है।

मिस्टर चंद्रशेखर रेड्डी ने हुकूमत को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए मिस्टर किरण कुमार की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत को अवाम की नज़रों से ओझल हुकूमत से ताबीर किया और कहाकि हुकूमत ने अपने बजट के ज़रीया अवाम को मुतमइन करने के बजाय अवाम में उलझन पैदा करने की कोशिश की है। इस की वजह से आज रियासत ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल से दो-चार है। मिस्टर रेड्डी ने हुकूमत को हदफ़ तन्क़ीद बनाते हुए कहाकि रियासत से जितनी रक़ूमात दिल्ली पहोनचाई जा रही हैं। इतनी रक़ूमात भी दिल्ली से (मर्कज़ी हुकूमत से) रियास्ती हुकूमत को हासिल नहीं होरही हैं। उन्हों ने एक रियास्ती वज़ीर का हवाला देते हुए कहाकि चीफ़ मिनिस्टर सूटकेसों के ज़रीया बराह मद्रास दिल्ली को रक़ूमात पहूँचा रहे हैं ताकि ना सिर्फ हुकूमत बल्कि अपने ओहदे को बचा सकें।

तेलगुदेशम रुक्न असेंबली ने हुकूमत की बड़े पैमाने पर तशहीर का तज़किरा करते हुए मिस्टर किरण कुमार रेड्डी को अपनी रास्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहाकि चीफ़ मिनिस्टर क्रिकेट खिलाड़ी भी हैं लेकिन आजकल इंडियन क्रिकेट टीम की कारकर्दगी इंतिहाई नाक़िस है और कामयाबी की कोई तवक़्क़ो नहीं है फिर भी इंडियन क्रिकेट टीम की तशहीर बहुत है। चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत भी क्रिकेट टीम की तरह ही है और हुकूमत सिर्फ तशहीरी हुकूमत ही बन कर रह गई है। मिस्टर चंद्रशेखर रेड्डी की बहस के दौरान बाअज़ अरकान और वुज़रा ख़लल अंदाज़ी कररहे थे। तब उन्हों ने बरजस्ता तौर पर तंज़िया अंदाज़ में कहा कि हम यहां आते हैं अवाम का दर्द सुनाने यानी अवाम को दरपेश मसाइल से हुकूमत को वाक़िफ़ करवाने की कोशिश की जाती है।

उन्हों ने कहाकि मौजूदा हुकूमत में हफ़्ता के हर रोज़ 24 घंटे मवाज़ेआत में BEER दस्तयाब रहेगी। लेकिन अवाम को पानी दस्तयाब नहीं है। उन्हों ने रियास्ती हुकूमत की तर्ज़ कारकर्दगी का तज़किरा करते हुए कहाकि दरहक़ीक़त सुपर चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली में मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद हैं और वो जो कुछ कहते हैं इसी पर अमल होता है और रियासत में पाए जाने वाले चीफ़ मिनिस्टर (किरण कुमार रेड्डी) सिर्फ़ ज़ाहिरी चीफ़ मिनिस्टर का ही मौक़िफ़ रखते हैं और इंतेख़ाबात के मौक़ा पर कांग्रेस ने अवाम को हथेली में जन्नत दिखाकर इक़तिदार हासिल किया जिस की वजह से आज रियास्ती अवाम इस हुकूमत को मुंतख़ब करके अपने पछतावे का इज़हार क ररहे हैं।

तेलगुदेशम रुक्न असेंबली ने कहाकि चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली के बार बार दौरे कर रहे हैं और ये दौरे मर्कज़ी हुकूमत से रियासत के लिए कोई फंड्स हासिल करने के लिए हरगिज़ नहीं हैं बल्कि काबीना में किन को शामिल करना और किन को काबीना से निकाल देना चाहीए उस की हुसूल के लिए दिल्ली के दौरे किए जा रहे हैं और रियासत में जहां संगीन ख़ुशकसाली पाई जा रही है राहत कारी इक़दामात केलिए कोई फंड्स के हुसूल की बात भी नहीं की जा रही है।

मिस्टर चंद्रशेखर रेड्डी ने कहाकि हुकूमत ऐवान में अक़लीयती मौक़िफ़ रखते हुए रियास्ती बजट पेश की है क्योंकि हुकूमत के ख़िलाफ़ गुज़श्ता दो माह क़बल पेश करदा तहरीक अदमे इअतिमाद के मौक़ा पर ख़ुद कांग्रेस अरकान की तादाद ने हुकूमत के ख़िलाफ़ वोट दिया और अपनी हुकूमत को बचाने के लिए प्रजा राज्यम पार्टी और मजलिस पार्टी का सहारा लिया गया और इस तरह मिस्टर किरण कुमार रेड्डी अपनी हुकूमत को बचा सके।

उन्हों ने कहाकि मायूसकुन बजट की ताईद करना हरगिज़ मुम्किन नहीं है और बजट तजावीज़ पर अज़सर-ए-नौ ग़ौर करके अवामी फ़लाह-ओ-बहबूद को यक़ीनी बनाने के लिए इक़दामात करने का हुकूमत से परज़ोर मुतालिबा किया।