किसानों की काबुल-ए-रहम हालत केलिए मोदी हुकूमत ज़िम्मेदार

नई दिल्ली

कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी ने पंजाब में अजनास की मंडीयों के दौरा और किसानों से मुलाक़ात के बाद किसानों की काबुल-ए-रहम सूरत-ए-हाल पर वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को सख़्त तरीन तन्क़ीद का निशाना बनाया, जिस के नतीजे में लोक सभा में ज़बरदस्त हंगामा आराई हुई।

राहुल गांधी ने इल्ज़ाम आइद किया कि किसानों की ज़रई पैदावार बिलख़सूस अजनास को हुकूमत नहीं ख़रीद रही है। राहुल ने वक़फ़ा सिफ़र के दौरान ये मसला उठाते हुए कहा कि वो पंजाब के किसानों के दर्द और मसाइल से ऐवान को बाख़बर करना चाहते हैं। इन किसानों के अजनास पंजाब की मंडीयों में पड़े हैं और हुकूमत की जानिब से ये ज़रई पैदावार ख़रीदी नहीं जा रही है।

मोदी हरवक़त दौरों पर रहते हैं, उन्हें पंजाब का दौरा भी करना चाहिए ताकि वो वहां के किसानों की हालत-ए-ज़ार देख और समझ सके। वज़ीर-ए-आज़म मोदी की पसंदीदा स्कीम मेक इन इंडिया पर तन्क़ीद करते हुए बी जे पी अरकान के सख़्त एहतेजाज के दरमियान राहुल गांधी ने सवाल किया कि आया मेक इन इंडिया में किसान सारे मुल्क को ग़िज़ा फ़राहम करते हुए अपना रोल अदा नहीं कररहे हैं? कांग्रेस लीडर ने कहा कि जब बारिश-ओ-झाला बारी हुई है हुकूमत कोई मदद नहीं की।

रियासती (पंजाब) हुकूमत बोनस दिया करती है। किसानों ने इस (बोनस) की अदमे अदाइगी को बर्दाश्त किया। खाद की फ़राहमी के ख़ाहिशमंद किसानों को लाठी चार्ज का निशाना बनाया गया और अब इन (किसानों) की ज़रई पैदावार मंडीयों से नहीं उठाई जा रही है। राहुल गांधी ने मज़ीद कहा कि एक इसे वक़्त जब किसान मंडी में बैठे रो रहे हैं, हरियाणा के वज़ीर-ए-ज़रात ये कह रहे हैं कि ख़ुदकुशी करने वाले किसान बुज़दिल थे।

राहुल के इन रिमार्कस के दौरान अपोज़ीशन अरकान ने मोदी हुकूमत के ख़िलाफ़ श्रम श्रम के नारे लगाए। वज़ीर अग़्ज़िया राम विलास पासवान ने राहुल गांधी के तमाम इल्ज़ामात को मुस्तरद कर दिया और कहा कि मोदी की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत किसानों की फ़लाह-ओ-बहबूद केलिए उसे कई इक़दामात कररही है जो गुज़िशता 10 साल में यू पी ए दौर-ए-हकूमत में नहीं किए गए थे।

पासवान ने इस्तिदलाल पेश किया कि वज़ीर-ए-आज़म को ना सिर्फ़ किसानों की फ़लाह-ओ-बहबूद की फ़िक्र है बल्कि वो ग़ैर मौसमी बारिश-ओ-झाला बारी से बुरी तरह मुतास्सिर किसानों की मदद केलिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात करचुके हैं। इस मसले पर हुक्मराँ और अपोज़ीशन जमातों के शोर-ओ-गुल और हंगामा आराई के नतीजे में ऐवान की कार्रवाई 10 मिनट तक मुल्तवी करदी गई।

ऐवान में दूसरी मर्तबा उस वक़्त हंगामा आराई देखी गई जब पंजाब से ताल्लुक़ रखने वाली वज़ीर फ़ूड प्रासेसिंग हर सम्राट कौर को स्पीकर सुमित्रा महाजन ने ख़िताब का मौक़ा दिया जिस पर कांग्रेस और आम आदमी पार्टी के अरकान सख़्त एतराज़ करते हुए ऐवान के वस्त में पहुंच कर नारा बाज़ी शुरू करदी।

पासवान ने पंजाब में ज़रई पैदावार की अदम ख़रीदी से मुताल्लिक़ राहुल गांधी के रिमार्कस मुस्तरद करते हुए दावा किया कि पंजाब की मंडीयों में रियासती किसानों की जानिब से 64 लाख टन ज़रई पैदावार पहुंची है जिस के मिनजुमला 57 लाख टन पैदावार ख़रीदी जा चुकी है। उन्होंने कहा कि इन किसानों का दाना दाना ख़रीदा जाएगा।