किसानों को इमदाद में हुकूमत पर नाकामी का इल्ज़ाम रास्ता रोको एहतेजाज

हालिया दिनों में हुई ग़ैर मौसमी बारिश से होने वाली फसलों के नुक़्सानात और किसानों की मदद में हुकूमत की नाकामी का इल्ज़ाम आइद करते हुए एड़पली मंडल के किसानों ने निज़ाम आबाद, बोधन, सड़क पर रास्ता रोको करते हुए एहतेजाज किया।

पिछ्ले चार दिन पहले हुई बारिश की वजह से एड़पली मंडल, एम एस फ़ार्म, जमलम, धर्मापुर, बापूनगर के मवाज़आत में धान की फ़सल को नुक़्सान हुआ है और कटौती से पहले हुई बारिश की वजह से फ़सल को नुक़्सान होवा बुनियादी तौर पर नुक़्सानात का जायज़ा लेने में हुकूमत की नाकामी का इल्ज़ाम आइद करते हुए देहातों का ज़रई ओहदेदार दौरा करते हुए किसानों की पाबजाई के लिए इक़दामात करने का मुतालिबा किया।

आरडी ओ, तहसीलदार के आने तक रास्ता रोको जारी रखने का किसानों ने मुतालिबा करते हुए सड़क पर बैठे रहे इस बात की इत्तेला मिलने पर आला ओहदेदार सब इंस्पेक्टर एड़पली याक़ूब ने फ़ोन पर बातचीत की और बुनियादी तौर पर जायज़ा लेने की ख़ाहिश की ।रास्ता रोको की वजह से ट्राफिक में ख़लल पैदा होगया और ट्राफिक निज़ाम दिरहम ब्रहम होगया जिस पर पुलिस ने किसानों को रास्ता रोको बरख़ास्त करने की अपील की। जिस पर किसानों ने रास्ता रोको बरख़ास्त किया।