कॆजरीवाल भूषन् बेदी की आज हज़ारे से मुलाक़ात

नई दिल्ली 30 अक्टूबर ( पी टी आई) अन्ना हज़ारे टीम के तीन अरकान जो मुख़्तलिफ़ मसाइल-ओ-तनाज़आत में घिरे रहने के सबब मुसलसल तन्क़ीदों का निशाना बन रहे हैं रालय गावं में सिद्धि में हज़ारे से कल मुलाक़ात करेंगे और टीम की कोर कमेटी के आज मुनाक़िदा इजलास की तफ़सीलात से बाख़बर करेंगे ।

इजलास ने फ़ैसला किया है कि टीम अन्ना को तहलील करने की कोई ज़रूरत नहीं है ।

अरविंद कॆजरीवाल प्रशांत भूषण और किरन् बेदी आज रात रालय गावं सिद्धि केलिए रवाना होगए जहां हज़ारे मरण बरत रखे हुए हैं जहां कल उन से मुलाक़ात करेंगे और कोर कमेटी के आज मुनाक़िदा इजलास में हुई बातचीत पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा ।

टीम अना के कवर कमेटी ने आज मुनाक़िदा इजलास में अपने बाअज़ अरकान के ख़िलाफ़ आइद माली बे ज़ाबितगियों और दीगर बदउनवानीयों के इल्ज़ामात हैं । इस कमेटी के तहलील करने से इनकार कर दिया और कहा कि वो अपने अरकान को बदनाम करने केलिए हुकूमत की साज़िशों के आगे घुटने टेकने तैय्यार नहीं होगी । इजलास के बाद अरविंद कजरीवाल ने अख़बारी नुमाइंदों से कहा कि वो और प्रशांत भूषन् रालय गावं सिद्धि रवाना हो रहे हैं जहां हज़ारे को इजलास की तफ़सीलात से बाख़बर करॆगॆ ।

ताहम किरन् बेदी ट्वीटर पर कहा है कि वो भी रवाना हो रही हैं जहां हज़ारे से रहनुमाई हासिल करेंगॆ । कॆजरीवाल पर इल्ज़ाम आइद कियागया कि उन्हों ने हज़ारे एजीटशन के लिए दिए जाने वाले अतयात अपने फ़ानडीशन में जमा कर रहे हैं। किरण बेदी पर अपने मेज़बानों से असल से ज़ाइद सफ़री बलज़ वसूल करने का इल्ज़ाम है ।

भूषण ने कश्मीर में इस्तिसवाब आम्मा की ताईद की थी बादअज़ां दाएं बाज़ू की हिन्दू तंज़ीम के कारकुनों ने उन की पिटाई कर दी थी । हज़ारे ने भूषण के नज़रियात के खुले आम मुख़ालिफ़त की थी लेकिन कजरीवाल और बेदी की हिमायत करते हुए इल्ज़ाम आइद किया था कि कांग्रेस में चार की टोली टीम अना के अरकान को बदनाम करने की मुहिम में मसरूफ़ है ।