केजरीवाल को मर्कज़ी वज़ीर की अज़ाला हैसियत-ए-उर्फ़ी मुक़द्दमा की धमकी

टीम अन्ना के साथ ताज़ा सफ़ आराई में मर्कज़ी वज़ीर वीरभद्र सिंह ने आज कहा कि वो मुजरिमाना हतक-ए-इज़्ज़त मुक़द्दमा अरविंद केजरीवाल के ख़िलाफ़ दायर करने का इरादा रखते हैं जबकि कांग्रेस रुकन पार्लीमेंट जगदम्बीका पाल ने एक तहरीक मुराआत शिकनी समाजी कारकुन के ख़िलाफ़ पेश कर दी है।

क्योंकि वो मुबय्यना तौर पर पार्लीमेंट की तौहीन के मुर्तक़िब हैं। मर्कज़ी वज़ीर बराए छोटी, इंतिहाई छोटी और औसत सनअतें ने कहा कि वो अज़ाला हैसियत-ए-उर्फ़ी का मुक़द्दमा केजरीवाल के ख़िलाफ़ दायर करना चाहते हैं। वीरभद्र सिंह इन 14 वुज़रा की फ़हरिस्त में शामिल हैं जिनके ख़िलाफ़ टीम अना ने एफ़ आई आर दर्ज करने का मुतालिबा किया है और करप्शन के इल्ज़ामात की तहक़ीक़ात की भी ख़ाहिश की है।

वो क़ब्लअज़ीं एक मकतूब केजरीवाल को रवाना करते हुए उन से बेबुनियाद इल्ज़ामात आइद करने के लिए माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा कर चुके हैं। टीम अन्ना के एक रुकन ने कहा कि केजरीवाल को वीरभद्र सिंह का एक मकतूब और मुराआत शिकनी नोटिस वसूल हुई है जो जगदम्बीका पाल की जानिब से रवाना की गई है। इन के इलावा तहरीक मुराआत शिकनी की नोटिसें क़ब्लअज़ीं राज्य सभा के अरकान राम कृपाल यादव और राजनीति प्रसाद (दोनों आर जे डी) लोक सभा के रुकन सज्जन कुमार वर्मा (कांग्रेस) भी 25 मार्च को केजरीवाल की जंतर मंतर पर की हुई तक़रीर के सिलसिले में उन्हें नोटिस रवाना करचुके हैं।

तक़रीर के दौरान केजरीवाल ने 162 अरकान-ए-पार्लीमेंट के मुजरिमाना रिकार्ड होने का मसला उठाया था। केजरीवाल ने मुराआत शिकनी नोटिसों का जवाब देते हुए जारिहाना रवैय्या इख्तेयार किया और सवाल किया था कि वो इस ऐवान की कैसे इज़्ज़त कर सकते हैं जिस के 162 अरकान मुजरिमाना पस-ए-मंज़र रखते हैं। 4 अरकान-ए-पार्लीमेंट ने अपने ख़िलाफ़ इल्ज़ामात की तरदीद करते हुए एक मुराआत शिकनी नोटिस उन के ख़िलाफ़ जारी कर चुके हैं जिन में कहा गया है कि केजरीवाल ऐवान के तौहीन के मुर्तक़िब हैं।

केजरीवाल ने कहा था कि वो पार्लीमेंट का एहतेराम करते हैं लेकिन इन अफ़राद का नहीं जो पार्लीमेंट में बैठे हुए हैं या पार्लीमेंट के बाहर हैं। केजरीवाल ने आज अपने मौक़िफ़ पर अटल रहने का इज़हार करते हुए कहा कि उन्होंने कोई ग़लत बात नहीं कही है।

पी टी आई से बातचीत करते हुए उन्होंने कहा कि वो अपना जवाब एक हफ़्ता के अंदर पेश कर देंगे। उन्होंने कोई ग़लत बात नहीं कही है इस लिए माज़रत ख़्वाही का सवाल ही पैदा नहीं होता। अपने मकतूब में वे आर रमेश जवाइंट सेक्रेटरी लोक सभा सेक्रेट्रेट ने अरविंद केजरीवाल से कहा कि उन्हें मुराआत शिकनी नोटिस का जल्द अज़ जल्द जवाब देना चाहीए।

पाल ने अपने मकतूब में इल्ज़ाम आइद किया कि केजरीवाल के तब्सिरे पार्लीमेंट की जानिब से उन के ख़िलाफ़ कार्रवाई का तक़ाज़ा करते हैं।