केजी ता पीजी मुफ़्त तालीम की फ़राहमी अवामी राय हासिल करने का फ़ैसला

हुकूमत तेलंगाना ने केजी ता पीजी मुफ़्त तालीम की फ़राहमी के चुनाव वादे पर अमल आवरी के लिए अवामी राय हासिल करने का फ़ैसला किया है।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ की ज़ेर-ए-सदारत आला सतही मीटिंग में वज़ीर-ए-ताअलीम जगदीश रेड्डी और सीनियर आई ए एस ओहदेदार आर के मीना , प्रदीप चंद्रा, जईश रंजन , सोमेश कुमार , नर्सिंग राव‌ , सिरीधर ने शिरकत की।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि समाजी-ओ-मआशी मौक़िफ़ से क़ता नज़र तेलंगाना के तमाम बच्चों को इंग्लिश मीडियम के ज़रीये मयारी मुफ़्त तालीम मिलनी चाहीए। उन्होंने ओहदेदारों को इस ज़िमन में राय आम्मा हासिल करने की हिदायत दी। इस मक़सद के लिए माहिरीन , माहिर-ए-तालीम और दानिश्वरअन को शामिल करते हुए वर्कशॉप मुनाक़िद किए जा सकते हैं और एक्शण प्लान तैयार किया जा सकता है।

उन्होंने वेलफेयर हॉस्टलस में भी मयार तालीम को बेहतर बनाने के लिए इक़दामात की हिदायत दी। उन्होंने कहा कि प्राइमरी स्कूल के तलबा-ए-को तग़ज़िया बख़श ग़िज़ा और मयारी तालीम दोनों मिलने चाहिऐं।

चीफ़ मिनिस्टर ने हर मंडल में दो ता तीन रिहायशी स्कूलस क़ायम करने की तजवीज़ के बारे में भी तबादला-ए-ख़्याल किया। यहां बारहवीं जमात तक तालीम का इंततेज़ाम रहेगा। इस के अलावा चौथी जमात से ही रिहायशी स्कूलस शुरू करने की तजवीज़ है। इंग्लिश मीडियम तलबा के लिए पांचवें ता आठवीं रेजिडेंशियल स्कूलस , तमाम स्कूलस को इंग्लिश मीडियम में तबदील करने और तेलुगु मीडियम तलबा-ए-ओ- असातिज़ा को इंग्लिश मीडियम में तबदील करने की तजवीज़ पर भी ग़ौर किया गया।